![]() |
Op welke scholen heb jij gezeten?
Basisschool: (Naam) (Plaats)
Middelbare school: (Naam) (Plaats) Hogere school: (Naam) (Plaats) |
Basisschool: Een aantal scholen waar ik de namen niet van weet in Leeuwarden en Uithoorn. Voor de rest: De Heraut en de Joost van den Vondelschool in Amstelveen.
Middelbare school: Hermann Wesselink College in Amstelveen. |
gaat je geen donder aan
(straks kom ik hier allemaal ex-schoolgenoten tegen :o (n) ) |
middelsteyn
kleyenburg ams rsg friesland college |
Basisschool: Montessori Weert
Middelbare school: Philips van Horne Weert (havo) MBO: Schoevers College Eindhoven HBO: Schoevers Hogeschool Eindhoven |
Citaat:
|
Basisschool: bijlmer3, amsterdam(zuid-oost), st. lukas, amsterdam(west)
Middelbare school: Caland lyceum, Amsterdam(west) |
basisschool > eerst op de pwa(prinswillemalexander school)
en die ging toen fuseren met een andere school en toen werd het het mozaik toen ben ik verhuist en kwam ik op de loods , die ging toen fuseren met het sylhus en toen werd het de voorde :) middelbare school > eerst op de lauwers, maar die ging toen fuseren met allemaal andere scholen en nu zit ik op het liudger locatie raai en geloof het of neit , maar al deze scholen staan allemaal in dr88 |
basisschool:mytylschool de regenboog.
middelbare school: daaf geluk mbo: nova college. allemaal in haarlem(y) |
Basis scholen:
-De Cirkel - Haarlem-Noord (tot groep 5) -De Molenweid - Velserbroek (verhuisd, groep 5-8) Middelbare scholen: -Gymnasium Felisenum (Gymnasium, Velsen-Zuid, tot eind tweede klas, te vermoeiend :D) -Schoter ScholenGemeenschap (Havo, Haarlem-Noord, diploma 2 jaar geleden behaald) Hogere School: -CHN (leeuwarden, Hogere Hotelschool, eerste jaar) |
Basisschool: Lagan College, Belfast
Middelbare school: International School, Den Haag Hogere school: Hoge School Utrecht |
katholieke scholen, waarvan één een uniform-school (donkerblauw en wit) :eek: (n)
nu niet-katholieke universiteit gent, waar je gelukkig wél mag dragen wat je wilt (y) |
Basisschool: Samonda (werd later Het Palet), Honselersdijk
Middelbare school: ISW, locatie Tiendweg, Naaldwijk Hogere school: Hogeschool InHolland, Delft Nou boeie... :p |
Basisschool: Mariaschool in Bladel
Middelbare School: VWO, Pius X College in Bladel Universiteit: Universiteit van Tilburg ook wel bekend als de KUB |
Basisschool: Anne Frank, Bleiswijk
Middelbare school: Erasmiaans Gymnasium, Rotterdam Nu: TuDelft, Faculteit ITS |
eemdalschool, aloysiusschool
baarnsch lyceum Alledrie in baarn :) |
Citaat:
|
basisschool : de lusthofschool
middelbare : huygenslyceum en nu mbo: id college leidschendam |
Citaat:
|
Basisschool: katholieke basisschool De Achtsprong, Zutphen
Middelbare school: rooms-katholieke scholengemeenschap Isendoorn College, Warnsveld Vervolgopleiding: Katholieke Universiteit Nijmegen, Faculteit der Rechtsgeleerdheid, Nijmegen |
die heenetrecht in oud-vossemeer (basisschool)
juvenaat in bergen op zoom (middelbare school) en nu zit ik op een andere school t rijks in bergen op zoom. |
basisschool: KWS in Voorthuizen
Middelbare: JFC in Barnveld volgend jaar elektrotechniek bij de UT |
teveel :rolleyes:
|
Basischool: Westburch in Middelburg (heet nu anders, maar hoe??)
Middelbare school: havo, S.S.G.M in Middelburg (heet nu Nehalennia) Vervolgopleiding: Hogeschool Zeeland in Vlissingen. |
Basisschool: de Brink te Amsterdam
Middelbare school: St. Nicolaas Lyceum te Amsterdam. Ja-haa, ik heb veel gezien van Nederland. Gelukkig is mijn vervolgstudie in Utrecht, :( . |
basisschool: De Dillenburg in Zoetermeer
basisschool: De Zevensprong in Krabbendijke middelbare school: Buys Ballot College in Goes |
Basisscholen: De Waterlelie (groep 1), daarna de Kruimeltjeskruidenhoek en die paste haar naam aan en werd toen de Kruidenhoek. Beiden in Rotterdam.
Middelbare scholen: het Libanon Lyceum (klas 1, 2 vwo/havo en paar maandjes 3 mavo), de Roncalli Mavo (rest van 3 en 4 mavo) en het Emmaus College (4 en 5 havo). Alle drie in Rotterdam. Vervolgopleiding: Hogeschool Rotterdam & Omstreken (jaar 1, maar gestopt), vorig jaar weer begonnen en de school heet inmiddels de Hogeschool Rotterdam. In, je raadt het nooit, Rotterdam. ;) En pech, als ik (ex-)klas- of schoolgenoten tegen kom. ;) |
Citaat:
|
Basisschool: OBS Prins Frederik Hendrik, Sas van Gent
Middelbaar: Reynaertcollege, Hulst Hoger: Fontys Journalistiek, Tilburg *gokt er maar op dat er geen bekenden op dit forum zitten, naast degene van wie 'k t al weet :p* |
Basisschool: Kardinaal Alfrink School in Waddinxveen
Middelbaar: Coenecoop College in Waddinxveen |
basisschool: salvatorschool, wat later fuseerde met de st. jan baptist - wassenaar
middelbare: 1e tm 3e: Rijnlands lyceum - wassenaar 4e tm 6e: adelbert college - wassenaar en volgend jaar hopelijk UvA |
Baisschool: het Palet te Watergraafsmeer (Amsterdam)
Middelbare school: Het Pieter Nieuwland College, idem (Vervolgopleiding, nog te komen: Leiden) Dus, thunder110, ook ik heb nog erg weinig van de wereld gezien; je bent niet de enige :D |
basisschool: de nesse en later de rietgors door een vusie in spijkenisse
middelbare charles de foucald ook in spijkenisse vervolg opleiding: wellant college in dordrecht.... komt volgned jaar als het goed is :) |
Kleuterschool:
Groep 1 en 2 De Heertgang Basisschool: Groep 3 t/m 5 OBS De Sleutel Groep 6 t/m 9 Vrije School De Tiliander Middelbareschool: Midden Brabant College Zorg en Welzijn Allemaal Tilburg |
Basisschool: Nieuwoord te Vroomshoop (yay :p)
Middelbare: het Noordik in Almelo, locatie Noordikslaan Hierna: Constantijn Huygens in Kampen. |
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal geen zin in ;) |
Citaat:
Zo'n naam zou ik ook direct aanpassen ja... :p |
Citaat:
Maar; Basisschool: De Zonnewijzer (n) (n) In Leidschendam Middelbare school: Scholen gemeenschap Dalton-Vatel Voorburg (VWO/HAVO/VMBO school. 2 jaar op gezeten, ben eraf gegaan wegens prive zaken en dingen op school die er gebeurt zijn) Middelbare school: Wellant College Den Haag (VMBO school zit nu in de 4de binne kort examens.) MBO: ROC Leiden (Ga ik in het nieuwe schooljaar naartoe, SPW 4...) |
Niet dat jullie hier wat aan hebben, maar ik zal zo vriendelijk zijn en ff te antwoorden :p
Basisschool: De Regenboog, Heinenoord Middelbare school: de Willem van Oranje, Oud-Beijerland MBO: Albeda College, Rotterdam Die onderste heb ik begin van het schooljaar op gezeten, nu tijdelijk ff niet meer, maar begin volgend jaar weer overnieuw op dezelfde school. Is nogal algemeen (Albeda College) want er zitten er meerdere in Rotterdam. |
Basisschool: Groen van Prinsterschool, De Bilt
Middelbare school: Christelijk Gymnasium, Utrecht Universiteit: Utrecht (nu nog), straks Nijmegen (waarschijnlijk) |
Basisschool: Openbare Basisschool De Dorpsschool, Bathmen
Middelbare school: Etty Hillesum Lyceum, Deventer Hogere school: N/A |
Basisschool: openbare basisschool de Kajuit, Oisterwijk.
Middelbare school: rooms-katholieke scholengemeenschap Durendael, Oisterwijk. Hogere school: hogeschool west-Brabant, Breda. :) |
Basisschool: de Pontennier (ik weet nog steeds niet hoe je het schrijft :o in Hoorn
Middelbare school: Oscar Romero in Hoorn Hogere school: geen flauw idee |
basisschool: de Vlinderboom, in Loon op Zand
middelbare school: Stedelijke Scholengemeenschap Nijmegen en nu universiteit in Nijmegen |
Basisschool: De Kruudwis in Venray
Middelbare school: Raayland college in Venray Hogere school: Fontys Internationale Hogeschool Economie in Venlo Hogere school: Hogeschool arnhem/nijmegen in Nijmegen |
Basisschool: De Bongerd, Ridderkerk
Middelbare school: Farel College, Ridderkerk Hogere school: als het goed is volgend jaar Erasmus Universiteit, Rotterdam :o |
Citaat:
|
Basisschool:
De Wingerd in Hilversum (bestaat niet meer) Het Kruispunt in Hilversum Middelbare school: Alberding Thijm College in Hilversum Amstellyceum in Amsterdam en het Roland holst college in Hilversum is me huidige school |
veel....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |