![]() |
Het grote steekwoordentopic # 5
Mag ik ajb de nieuwe openen? :o
Citaat:
|
ik dacht al, waar is die nieuwe :)
I can remember the very first time I cried How I wiped my eyes and buried the pain inside All of my memories Good and bad that's passed Didn't even take the time to realize @ Betamethason, is deze van pink, ja toch??? mijn steekwoorden medaille maar niet verdiend wedstrijd ging slecht vertrouwenspersoon? ja/nee? vuurrood diep littekens voor altijd zelf gedaan (GVD :() jeroen sanne een dode plant vrolijke kinderen buiten ik binnen damn.... |
Cool dat je de nieuwe hebt geopent, natuurlijk mag je dat (y) :D
verjaardag houden van verliefd zijn kreng leuk neefje alleen msn school examen bedriegen spijt ex |
Citaat:
moet beter voor mezelf zorgen moe pijn waar komt het vandaan? was gezellig gister best veel gedaan vandaag nooit genoeg de poezen zijn lief :) en CJ ook ;) |
voel me nie zo :(
laaste 3 dagen erger :eek: zenuw8ig tog aand8 nodig? onzeker stil :confused: |
stress
wil verliefd zijn haat haar haat mezelf haat men hele leven wil weg hier morgen school, jakkes niks geleerd ohoh wat nu buizen dan maar dikke pech heb ik altijd ben er al aan gewoon damn,kutleven... |
ik heb gewonnen van mezelf
blij nooit meer dat mesje dansen examens zijn eng ik wil niet ik wil verhuizen straks nagelbijten moe |
Citaat:
|
Citaat:
als het goed gaat mag ik nu ook stoppen met therapie |
uhm...
vaag een beetje in de war heeeeel erg verliefd :D mooi weer mooie liedjes morgen weer op school, maar zie er niet echt tegen op |
- moe
- opgelucht - nog steeds verward |
vaag
geen doorzetter stom moedeloos examens leren saai wantrouwend |
mm, ik vind kleinmaarlief helemaal niet liev?
verder: - ik moet es stoppen met forummen - maar dat lukt niet - zij heeft alles al af - PVF moet winnen, maar dat lukt niet echt? - skyradio = saai - time after time --> i can't help it - slecht - het lukt niet - snik |
Jahá, verkloot he!
Me eigen stomme klote schuld! En jij? Jij ken..............ik weet het niet :( I Love you, then I hate you.... Ga weg! Ga weg!!! Kom terug.... kom alsjeblieft weer terug... :( |
chaoot
flapuit vrolijk dom klein kind muziek weer niks aan huiswerk gedaan zingen doos eigen schuld onhandig |
Nadenkerig (is dat een woord?)
|
Kriebels
Zenuwachtig, want ik moet vandaag alleen naar Nijmegen. |
whah examens
ik wil leren ik wil niet leren saai moe verdriet pijn verhuizen :D verhuizen :( alleen op kamers :( aLLEEN OP KAMERS :D tegenstrijdig gek sloom verward IK HOU VAN EM :( ooooow ik haat mijn moeder ik ben stom grrrr nadenkend |
hoofdpijn
zorgen het laat me niet los wil niet :( lelijk begrip? lief bedankt uitweg |
Citaat:
jij hebt iets bereikt waar ik nu mee bezig ben :o |
Vraag me af of ik van je hield als het nièt was gebeurt.
Hoe mijn leven dan zou zijn. Of je wel gelukkig zou zijn. En of het voorkomen had kunnen worden. Warmte. Liefde. Een arm om je heen. Een zorgende, leidinggevende persoon. Kan ik niet. Jij ook niet. Andere personen wel? 'Niet voor jou' Niet voor mij. Langzaam verteren hersens en gevoel. Op. |
denken
denken dat ik eens moet stoppen met denken denken dat het denken dat ik zou moeten stoppen met denken ook weer een gedachte is :confused: oftewel: denken energieloos leren JA nee toch niet te veel geleerd blheeeeeeeeeeeee niks niks niks misschien denken |
Citaat:
|
za date :)
moe koud zenuwachtig les toos slapen |
Blij, onzeker en zin om een gat in de lucht te springen. :)
Anne gaat eindelijk haar toekomst naar haar hand zetten en een rotperiode afsluiten! :cool: Misschien te enthousiast? |
Citaat:
|
Moe,dood,bloed,glas,verdriet,eenzaam,boos
|
Ziek, zwak en misselijk.
|
Citaat:
@ leonoor; beterschap |
moe
misseluk hoofdpijn bril nodig??? bezorgd mensen bezorgd om mij... bang |
Citaat:
tja, ik moet me gewoon ziekmelden, maar ja, doe ik ook niet, dus gaat het ook niet over. Nog acht weekjes, dan is het zomervakantie, dan 'moet' ik zes weken niks doen. ;) |
zucht
|
-missleijk
-druk -verjaardag -cadeautje -CKV -goed nieuw rooster :) -vakantiebaantje -opblaaskrokodil -telefoon |
Jeej er is weer een nieuwe!! (y)
moe jongen wel lief Joël dromen kut ik word gek! ik wil um zo graag spreken! Wen, intervieuw is mooi! (y) ik heb zin in eind mei! bebeld Groningen opleiding MWD (y) :) 22 mei :D Joh, gaat snel Joël, ik mis je zo! |
Zit goed gesprek te hebben met vriend van me. en k ben helemaal overdonderd...
|
- auwieee :(
- school :( - niet moe - geen zin - vrolijk? - te kort - I need you |
Mijn ex !
Verward Mijn gewicht ! |
Op school in computerlokaal
moe in de war boesboes aan het zingen ovide in mn hoofd Quake aan het kijken Ckv1 vaag vinnut nie meer leuk *Hè Lot!* gesprek.. heb nog tot 4 uur les....blegh... *goede gesprek was heel goed. té goed* |
- moe
- koffie - verveling - verliefd - onzeker - kwaad :\ :( |
* Moe
* Nachtenlang slecht geslapen * Examenstress * Voel me stom * Heb zin om verliefd te zijn * Wil graag nieuwe mensen leren kennen * Heb veel zin in zomer * Deels blij: (want 4 kilo afgevallen!) * andere deel: depressief * nergens zin in |
Citaat:
|
Citaat:
|
13 mei, vuurwerkramp
moe geeeeeen zin meer om te leren |
Hoofdpijn
Misselijk Honger Somber Stil Afstandelijk Geen zin Slap Moe Denken Moeilijk Stress School Gebrek aan motivatie 'Ongelukkig' Muziek Thuis Slaapgebrek |
Citaat:
ik heb ook zin in eind mei. welke datum kom je precies? ik heb ook toetsweek, ergens begin juni iets van 5 juni begint dat ding ofzow... :rolleyes: maar wees gerust, ik maak tijd vrij voor jou hoor. over dat interview, heb je al gevraagd of ze willen antwoorden? kus!! (btw, gaat dat wel, in verband met die problemen met joel nu?) |
-ik moet plassen
-ben ik de enige fuckin jongen die weleens op dit subforum kijkt? :) -ik ga plassen |
-Geirriteerd
-Schuldgevoelens -Overbodig |
*rot
*eeyy...M...doe nu eens je best anders gaat t nie goed komen horr...!! *nog steeds zenuw8ig... *straks kan het nie... :( *nergens zin in (n) |
Joël
Joël Joël Joël Joël, Ik hou van je! Ik mis je zo !@#$% poolen duitsers hier uitwisseling wel oke beetje moe slapen leuk stom warm koud lekker vies mooi lelijk |
verliefd
bart missen papa mama verdrietig school blech duits so niet geleerd bart zn kapsel telefoon schoppen slaan papa missen foto papa lins die niet opneemt (n) jaloers ongesteld misselijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |