Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Shakes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=473668)

Martijngr 11-05-2003 19:30

Shakes

Hey

Ik weet eigenlijk niet waar ik dit moest plaatsen, bij sport of lichaam & Gezondheid...

Maar goed... Ik heb dus een bus van die shake-poeder (zou ff niet weten hoe het officieel heet) Je moet het iig mixen met melk en dan drinken....

Ik wou nu ff weten wat er allemaal precies in zit en wat het nou precies et je lichaam doet.. Van wie ik dit spul heb, die zegt dat er bouwstioffen in zitten voor je spieren enzo. Je moet het drinken als je gaat sporten of erna (hij doet het ervoor) zodat je spieren sneller groeien en de juiste voeding krijgen.

Nu wil ik graag jullie mening hierover weten, wat jullie er nou van vinden..

Drizzt 11-05-2003 19:47

Weinig over te zeggen als je geen naam geeft of wat dan ook... Staat overigens ook op de bus, als het goed is.

Martijngr 11-05-2003 19:49

UHm het heeft n paarse deksel en dr staat Lotus op... (hopelijk hebbie dr wat aan, meer staat er niet op..)

laters

Drizzt 11-05-2003 20:26

Tja, ik denk aan proteinepoeder of een weight gainer.. maar Lotus zegt me eigenlijk helemaal niets! :)

Martijngr 11-05-2003 20:55

Ik heb me laten vertellen dat er veel koolhydraten en eiwitten inzitten..... Is wel poeder, maar is weight gainer ook poeder? (nee ben niet zo bekend met dit spul)

grtz

Marshall 12-05-2003 06:55

denk dat t proteinen is, is namelijk nogal populair om te mengen met melk.. & weight gainer staat er eigenlijk altijd expliciet op. Je moet toch even kijken of je ergens t woord proteinen kan vinden.

T is anders toch een beetje doelloos om shakes te gaan drinken zonder te weten wat de ingredienten zijn...

Drizzt 12-05-2003 07:00

Weight gainer = koolhydraten + eiwitten

N*A*Shezbaernon.temp 12-05-2003 09:48

Mogen ze dat uberhaupt nog wel verkopen, een voedingsmiddel - voedingssuplement zonder er bij te vermelden wat het allemaal bevat ?!

$tarlight 12-05-2003 15:11

hmm ja, heb er ook wel es iets over gehoord. Vrienden van mij gebruiken het, als je dat spul gebruikt en je gaat sporten dan krijg je veel sneller spieren, maar als je dat sporten niet doet dan kom je er juist van aan! verder weet ik er niet veel over, maar volgens mij kan dat niet gezond zijn...

Martijngr 12-05-2003 22:41

Kijk ik heb het dus van een betrouwbaar persoon gekregen en hij zei inderdaad, dat als je er niet bij sport dat je er dan van aankomt. Hij zegt dat het goed is voor je, zolang je erbij sport. Ik heb het spul gekregen in een lege jodenkoek bus, vandaar dat er op de deksel Lotus staat...beetje dom van mij om te denken dat zo het spul heette...

Ik gebruik het spul voor het trainen (karate wat ik 2x per week doe) en voor thuis training (opdrukken, buikspieren en dumbells de spierballen).

Maar goed, hoe denken jullie over het algemeen over proteinen en weight gainers? En denken jullie trouwens dat het nut heeft voor me....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.