![]() |
wat voor WEER op het examen?
Wat voor weer zou jij buiten het liefst hebben wanneer je je examen maakt?
1) lekker zonnetje buiten 2) rustig regentje 3) onweer? (lekker onheilspellend) ikzelf rustig regentje! en niet teveel zon. is het tenminste niet doodstil! (wanneer mijn maag gaat knorren hihi) :D |
ik zou t wel fijn vinden als t mooi weer is... beter als onweer... dan ga ik al he-le-maal naar school met zoiets van : gadver nee...
:) |
ik wil niet al te zonning..... mijn examen word in de aula afgenomen en die staat de hele dag in de zon.... wel een voordeel is dat het een oude kerk is en wel wat kouder is.... maar dan nog. Airco is een goede uitvinding.....
|
Regen heb ik liever niet, zit je daar met je natte broek je examen te maken...
Liever beetje zonnig, maar niet te warm, want wij hebben examen in de gyzalen en daar wordt t best snel warm... |
Geef mij maar een lekker zonnetje, graad of twintig. Dat is ook leuker naar buiten kijken tijdens de examens. En je kunt tenminste lekker buiten zitten als je tussen twee examens niets te doen hebt.
|
Jamaar het moet niet te warm zijn. Anders zit je nog meer te zweten dan je normaal al zou doen tijdens een examen...
|
Citaat:
|
vorig jaar regende t af en toe een beetje, en dat kleine beetje tikte en irriteerde al behoorlijk op t dak. ben toen gezakt (niet door de regen natuurlijk) en wil nu gewoon lekker zonnetje buiten :)
|
Geen zon, want dan wordt t zo warm en dan kan ik me niet concentreren.
Geen regen want dat tikt irritant en dan kan ik me niet concentreren. Geen onweer want dat maakt lawaai en dan kan ik me niet concentreren. Doe maar gewoon bewolking, niet te harde wind (want dat hoor je ook en dan kan ik me niet concentreren) en niet te warm. Maar goed, wat voor weer t ook is, ik kan me sowieso nooit concentreren. Examens leren >> niet gedaan, na twee paragrafen geschiedenis lezen ben ik er al mee gestopt. Meer heb ik nog niet gedaan... *Wil wel leren maar kan t niet* |
We zitten toch in de gymzaal dus van mjin mag het lekker weer zijn buiten. (y) Ik heb iig geen zin om eerst door de regen te fietsen en vervolgens in natte kleding het examen te gaan maken (n)
|
Citaat:
|
Ik heb toch liever regen, anders gaat iedereen buiten staan schreeuwen enzo.
En als de zon schijnt, zal ik die dag (haast) niet leren, dat is ook niet goed, ik wordt er door afgeleid. Maar onweer: alsjeblieft niet zeg! |
Regen! Behalve als ik naar shcool ,moet fietsen. Maar ik kan echt niet goed leren als het buiten lekker weer is
|
Toch wel t liefst een zonnetje. Maar dan niet al te warm, een graad of 17/18 is wel mooi. Géén regen en vooral geen onweer.
|
Citaat:
Doe mij maar een beetje fris, graadje of 12, gewoon bewolkt en zonder wind: geen schreeuwende kinderen buiten, niet al te heet in de gymzaal, geen gezweet maar gewoon een lekkere trui aan. Maar na de examens mag het van mij wel boven de 25 graden worden met alleen maar zon!!! |
ja vind ik ook
anders zit je in zo'n benauwde gymzaal.... mijn neef deed trouwens zijn examen heel chill in een trainingspak en sloffen aan |
Citaat:
whahaha! cool :D |
Met zon ben je beter gestemd en dat kán helpen :)
|
Citaat:
|
ik ga voor de zon, die kan je weer helemaal opfleuren als je net een examen hebt verkloot
|
niet te warm, en ook geen regen/onweer.
doe maar tussenin |
geen zon...(werkt demotiverend-->zat ik nou ook maar buiten)
geen regen...(leidt af) geen onweer...(leidt nog veel erger af) doe mij maar gewoon bewolking met af en toe de zon... |
hmm 50% regenkans. eerst was 't nog 20/30 %!
maar ja! kan dus nog veranderen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |