![]() |
publicharakiri
hallo ik ben nieuw op dit hele board
ik weet dat ik dit bericht eigelijk ergens anders zou moeten posten maarja sinds de meeste mensen me toch al als 'anders' zien kan ik het net zo goed hier posten nou ik ben dus Publicharakiri (celeste) ik ben 16 jaar en ik woon in rijswijk/den haag ik hou veel van muziek (punk/deathrock/EBM), piercings (ik heb er 1 aan de zijaknt van mijn lip en een opgerekt oor), tattoos (binnenkort neem ik een spinnetje op mijn borst), nephaar (dat heb ik bijna altijd in), MISFITS (hoort bij muziek maar het is me verslaving), kleding, make up, mijn huisdieren, livejournal(zelfde username) en meer.. ik doe vmbo theoretische leerweg (alsof dat zo boeiend is maarja) mijn recentste foto http://pic6.picturetrail.com/VOL169/...5/25135090.jpg |
weer zon alto
;) |
Wow, zielig man, ben je zo arm dat je je wenkbrauwen had moeten verkopen? :( (n)
|
Citaat:
je moet af en toe wat zeggen. en dat mag dan steeds grover en grappige ;) althans als je de mensen kent ;) anders weet je niet wat sracamse is en wat niet pas later moet je over "anders" zijn beginnen. of eingelijk niet ;) en daarna pas ergens eens vorozichtig wat fotoos. HAAI celes kus |
ach whatever hoe het hoort, ik ben hier meteen beginnen zeiken op mensen :D Maar ik heb hier wel stiekem 4 jaar geleden veel tijd doorgebracht (in de chat dan :D). DIt is al stukken beleefder en vriendelijker.
Welkom iig, en I like your pic, en laat de mensen maar zeiken... |
celeste meisje :)
*kusje* |
je hoort e rbij als je wim wok aanbidt...vraag maar aan de rest
oja lees ook mn sig ff! |
Citaat:
waarom ben je geen baas :( |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij ben je wel goedgekeurd voor de rest :rolleyes: :p |
Citaat:
Maar.. btw.. mevrouwtje topicstarter, ben je echt pas 16 :o Ik herken je van LJ en nouja laatmaar Slot (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
oh wow, nou meid, begin een cu2 over jezelf en post er vooral zoveel mogelijk pics op?
:( |
Citaat:
hey wat? ik ben al uit de dryathon hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
pi-za.
|
|
ghehehehehe
SNIJEN SLET!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
gemeen zijn we wel he ach ja.. 't scholieren.com hokje is er niet 1tje waar je makkelijk in geaccepteerd word |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ze vlucht niet
want ik vind dr aardig en arctica ook :p |
t is echt niet meer dan een B cup
|
die wenkbrauwen da's echt nix.. misfits daarintegen
|
name:Celeste
length:183cm size:42 hair:mostly fake hair and at this momemt a red fringe eyecolour:blue cup:C piercing:yes, at the corner of my lip tattoo:no |
Citaat:
|
Citaat:
|
Opzich vind ik je naam nog best origineel. Wel jammer dat als even na had gedacht je tot de conclusie kwam dat een publieke eervolle zelfmoord nogal het eervolle er uit haalt maar ach iig origineel.
En in een apart topic 'hoi' zeggen hoeft niet, blend maar gewoon in, begin maar lekker ergens in een topic op iets of iemand te kankeren en je bent al bijna een forumer (y) |
Citaat:
woah luchtgitarende chicks daar heb ik 'n zwak voor. alsmede geniale teksten zoals die. |
oi :confused:
|
Citaat:
|
hoi! ik ben Jaap en ik moet weleens poepen...
|
Citaat:
|
Citaat:
hoi ik ben Poep en ik moet wel eens jaapen |
Citaat:
|
Citaat:
|
LOL @ this topic
|
Post de grappigste gast gelezen vandaag heb ik.
|
publi charakiri
lijkt net een azn chix0r met exhibitionistische neigingen |
Citaat:
wat liefffff |
Citaat:
*gaat op een drafje appetite halen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: