![]() |
De vraag is niet ... wanneer, maar hoe.
Dus...
Stel, je luistert muziek op je discman, en de wind waait heel hard, zal je dan je geluid harder zetten zodat je oren naar de kloten gaan, of zal je denken: godverdomme, vieze klotewind, en maakt het uit welke cd je erop hebt? Ja jongens |
Hehe.
Friso, you're full of it. |
Mja.. een interessant dilemma, wat je hier aansnijdt.
Ik heb al vaak in dubio gestaan inzake deze kwestie. Aan de ene kant heb ik zoiets van: mijn oren moet ik nog minstens 66,6 jaren mee voort.. zuinig op zijn dus! Aan de andere kant dient een cd als Skeptic's apocalypse gewoon te knallen.. dus ook als je op de fiets zit en het waait als nooit tevoren. |
Mijn volume staat altijd op MAX :D..
Mss niet echt goed voor mijn oortjes, maar voorlopig heb ik nog geen last van niet werkende oren.. Alleen die kut piep :p// |
ik geloof in reincarnatie dus kan ik nu lekker mijn lichaam verraggen.
|
winden is voor homeaux
|
In de zomer heb ik hier vaak last van als ik in de trein zit en iemand heeft het raam open staan. Dus meestal zet ik het geluid harder.
|
het ligt er natuurlijk aan in wat voor een situatie het is het het stormt kan ik dat ook geweldig vinden om te zien/te luisteren.. dan kan mn muziekje wel weg soms.. maar soms dan moet muziek en dan gaat ie hard.. wat een dilemma's allemaal..
|
Citaat:
P.S. die puntjes in de titel dienen na de term "wanneer" te staan, zo slaat het natuurlijk nergens op :p |
hè, wat?
|
De oplossing is een heeeeeeel grote hoofdtelephoon kopen in plaats van van die dopjes, dan heb je geen ruis in de wind, maar een hele misteriuese suis langs je hoofdetelephoon.. Ik heb hem op de fiets altijd op max staan, en dan fiets ik ook overactief op max. Dan probeer ik te fietsen zonder mijn remmen te gebruiken, dat is erg tof :) :D
|
Citaat:
|
Meestal zet ik um gewoon harder, maar dat hoeft gelukkig ook niet al te vaak
|
Citaat:
hahaha, dat weet ik, ik heb het expres zo gelaten om een extra verstrooid tintje mee te geven ;) |
de wind maakt me niet uit:P irritante mensen in trein en dergelijke weer wel, dan maar wat harder..
|
Ik heb 40 volume standen. Bij de 30 is mijn limiet omdat ik nog iets langer wil horen dan 5 jaar. Dus als ik 't dan niet hoor, dan heb ik pech. Maar ik heb een goede nektelefoon, dus ik heb nooit last van de wind eigelijk. :)
|
Citaat:
Waarom? |
ja dit probleem heb ik vaak in de trein. het grootste probleem is dat je de bass niet meer hoort (n). meestal zet ik hem gewoon harder. en tegenwoordig heb ik er schijt aan dat de halve coupe kan meeluisteren.
en ik geloof niet echt dat je oren er snel van achteruit gaan als ik zie hoe hard sommige mensen die muziek zetten... hoewel? zouden ze hem daarom zo hard hebben??? beats me |
Citaat:
En dan hoor ik de omgeving tenminste niet.. |
ik fiets dan meestal zonder m'n handen aan het stuur en hou die tegen m'n oren...
maar ik dnek datik het zou laten afhangen van mijn gemoedstoestand en de muziek dus ik zou em soms harder zetten en soms iets hebben van: ach, wat de fuck |
OMG, dat je je daar druk om gaat maken....
Zelf zet ik de volume altijd op 6, niet hoger (soms lager). |
ik zet em nooit gelijk op max, want dan schrikken men oren zich de tering.
na verloop van tijd denk ik, heej hij kan wel harder en draai ik aan het volumeknopje. zet ik vervolgens mijn koptelefoon af en na een minuut of 10 weer op schrik ik me alsnog de vinketering |
Ik pas me niet aan aan de wind, ofwel, dan maar minder hard.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |