![]() |
Dead Boys/Stiv Bators
wat vinden jullie van THE DEAD BOYS? naar mijn mening de op een na beste punkrock band ooit!
En Stiv Bators was de zanger daarvan, die later een solo carriere begon, nog BRILJANTER! spuig het uit! - G.C. |
The Dead Boys zijn wel geinig, echt lekker old school, maar wel sneller en naar mijn idee harder dan bijvoorbeel the Sex Pistols. Wel jammer dat het typische jaren '70-punk-luchtje eraan hangt wat betreft commercie en georganiseerde rebellie.
De eigelijke reden dat ik reply is overigens omdat ik nu toch wel nieuwsgierig ben naar wat je dan de beste punkband vindt. Downloadtips: - Dead Boys - Sonic Reducer |
ik heb ze bij osiris wel eens gehoord geloof ik, klonk best vet
beste punkband? the ramones? |
Stiv Bators vind ik het best, beter dan THE DEAD BOYS!
RAMONES? nee, THE CLASH komt nog voor de RAMONES, en nog wat andere bands... - G.C. |
Citaat:
das fokking irritant... |
Citaat:
- G.C. |
Citaat:
Dead boys? Fucking gaaf natuurlijk. Al ben ik meer van de MC5 kant. |
Citaat:
Ten tweede: tja, zie eerst maar dat je die eerste voor mekaar krijgt. En hoe iemand die zichzelf Craptalk noemt zoveel waarde hecht aan zijn eigen woorden...... mij een raadsel... en.... Oude chinese wijsheid: geaardheid = voornaam - R |
Citaat:
|
Citaat:
en iedereen die metalcore maakt is transexueel |
Citaat:
Ten eerste: ik heb een leven, waar geen metalcore alias gaycore aan te pas komt. Ten tweede: het is moeilijk he om een tweede te verzinnen? Ten derde: is het maar goed dat we geen Chinezen zijn, maar ik moet zeggen is leuk verzonnen Ten vierde: is er niks mis met waarde hechten aan onzin Ten vijfde: JOTUN? wat de neuk is dat voor een naam!?!?! - G.C. |
gary/ralphie toch..je moet hier toch iets vaker posten om mensen af te mogen zeiken. sorry!
|
maak ik zelf wel uit Rosatje.... of wou je zeggen dat JIJ mij gebroedt hebt?
- G.C. |
nee. is algemeen bekend op het forum..
en ben ik de enige die denkt dat G.C gewoon voor good charlotte staat :P |
ach ach....
ja ik ben stiekem fan van GOOD CHARLOTTE, dat wist je nog niet he ;) maarre niet doorvertellen he? - G.C. (GOOD CHARLOTTE RULES!!!!) |
Citaat:
|
MC5 is idd een goeie band, maar niet favoriet ofzo, maar ik dig het wel :)
- G.C. kick out the jams! |
Mc5 is cool idd.
|
vet gezellig hier!
Dead boys zijn inderdaad wel gers om jou woorden maar ff te gebruiken gary maar Stiv Bators ken ik niet waar kan je die downen zonder kazaa? |
Citaat:
- G.C. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |