![]() |
Temptation Island
Kijken jullie het? Op zaterdag en zondag (herhaling) rond 20.00..
Ik vind het altijd wel leuk, het wordt een beetje extreem, :) Volgende week gaat het volgens mij echt allemaal fout.. :p |
Ik vind t eerlijk gezegd echt een walgelijk programma.
|
Ik hou niet van dat soort progamma's, als je het aan mij vraagt is dat voor van die sufgerukte pubertjes (hiermee bedoel ik de doelgroep, niet dat ik iedereen die het kijkt een sufgerukte puber noem).
|
Ik heb dat een keer gezien toen we ergens op visite waren waar dat op de TV was, en wij, als TV haters, werden er meteen voorgezet, zo van ga maar even over je nek.
Inderdaad, doet U mij even een teiltje. Al was ik nog zo aan het ovuleren en dus hormonaal ontoerekeningsvatbaar, dan nog zou ik met die garnalen niks willen. Aso randdebielen! Good grief! Zou Charlie Brown zeggen. |
Zag gister n stukkie, maar weet wel dat ik volgende week zeker ga kijken... Dat gaat echt helemaal fout... (leedvermaak :o)
|
ik kijk het af en toe als er nix op tv is ... wat is er dan gebeurd?
|
aaah hardstikke leuk programma!!! mensen uitlachen hoe dom ze wel niet zijn :cool: die vriend van tineke vink vaag die weet echt niet wat hij nou wil :confused: en die ralph is echt n vreselijke aansteller
|
Ik vind het hilarisch. vooral ook hoe de meisjes uit mijn klas iedere morgen over de evoluaties discussiëren, dan ligt de mannelijk klasbevolking (5 personen) in een deuk.
|
Ik kijk het wel vind het verbazend om te zien hoe anderen hun relatie zo op het spel zetten en om er mezelf te aan herinneren nooit aan zoiets mee te doen al zit je 14 dagen op een prachtig eilanden doe je de meest gafe dingen.
|
gewoon met een heel goede vriend doen joh
|
jaaaaaaaaaaaaaa ralpf is vet lekker. alleen jammer dat ut zon doorzichtige player is. enne tim mag er ook wel zijn :P
|
up :o
Wie heeft het gister gezien?? Is het erg shocking? Ik ga vanavond kijken :d |
ik vind t geweldig, hoe dom mensen zijn om hun relatie op te geven als ze maar 12 dagen daar zitten met een slet mensen om hun heen die er op uit zijn om hun relatie kapot te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tim is wel cool :cool: |
erg triest, de mensen die erin zitten hebben geen diepe relatie, want het gaat hen alleen maar om het uiterlijk van de jongen/ het meisje.
en dan gaat de jongen vreemd en dan gaat het meisje huilen.. "hij is niet trouw gebleven" Nee duh! het heet ook niet voor niets "temptation island". Mensen die echt een serieuze relatie willen die doen niet aan deze onzin mee. Ik snap echt niet waarom je je 'relatie' in een onnatuurlijke omgeving wil zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk om te kijken,
ze krijgen er geld voor, Sommige dingen zijn nep, Sommige dingen zijn echt. |
Dat is echt een progamma waar ik nooit naar kijk. Wat een onzin. :)
|
nou ik kijk het wel en vind het echt grappig en extreem...en ik kan niet w8en tot het weer komt:)
|
oowja en die tim is vaag eerst zegt hij van over katrien ja ik mis der niet bla bla en nu ze zo close is met die patser ralph maakt hij zich zorgen...echt vaag en die raymond is helemaal vaag maar goed...
|
Tim is cool, maar niet knap
Ralf is knap, maar niet cool ziedaar :cool: de essentie |
Citaat:
|
ik vind die barbara ook maar een raar wijf!! maja het boeit mij eigenlijk ook niet echt
xx |
Ik heb weleens een paar afleveringen gezien maar de laatste paar dus niet meer. Vond t wel leuk om te zien hoe die mensen zich gedragen enzo. :p
|
arrezina, dat meisje dat vorig jaar mee deed met dr vriend ken ik van school... haar vriend was toen vreemdgegaan maar ze zijn toch bij elkaar gebleven.
zij zei dat het echt gewoon harde televisie is, je wordt helemaal gek gemaakt door die mensen daar enzo... maar dat zie je nu ook: -'vind je het erg wat je hebt gezien?' -'nee joh, hij heeft gewoon lol' -'mmm... oke... nou, ik ben blij voor je dat je die beelden zo opvat' hersen gemanipuleer... maar goed, ik kijk het wel elke week want k vind het toch wel spannend :D |
ik heb het een paar keer gezien en ik begrijp niet dat mensen die een goeie relatie hebben het op zo'n manier laten verpesten. hoe gek ben je dan??!?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaterdag gaat het waarschijnlijk pas echt goed fout:D
Tis eigenlijk een heel flauw programma:o maar half uurtjuh hersenloos leedvermaak is af en toe wel leuk:) |
Dit Meeeeeeeeeen je niet!
Wat een eikel die Raymond, niet te zuinig! Eerst Tineke ten huwelijk vragen en nu voor Barbera kiezen?? En zometeen met Caroline? oow dit is echt TE erg... |
tineke gaat in ieder geval niet over de schreef, dat bleek uit de fragmenten, van wat gebeurd er volgende week.
|
Dit is zo nep!
als je echt je relatie wil behouden doe je daar gewoon nie aan mee, maar als je wel meedoet dat ga je toch met een meid aanpappen (even uit het vrouwelijk oogpunt bekeken). als je dat doet en op die verplichte uitjes (met miskien 'n donderse lekkere vent ) gewoon verwaand de andere kant op kijkt. Karakter tonen. dan komt toch alles goed??? |
Echt een topprogramma vind ik dit. Ik blijf er ook speciaal voor thuis op zondag. Ik vond vandaag die actie van die blonde nederlandse meid wel goed (Tineke heet ze dacht ik) met het kiezen van de droomdates
|
Ohh ik vind Kim zo lieff :D
|
ik heb het gister gezien, toch wel leuk als er uit 4 stellen 8 nieuwe stellen ontstaan :rolleyes:
|
ik vind t geweldig om naar die mensen te kijken die moeite hebben om niet vreemd te gaan. maar eigenlijk is t ook best wel triest zoals zij gemanipuleerd worden!
maar k kijk t iedere week standaard :D vooral dat met kathleen en die gozer, niet normaal. |
De vorige serie heb ik helemaal gezien en nu ben ik er ook best verslaafd aan :o
Ik word helemaal gek van Ralph, ik snap echt niet wat die Katrien daarin ziet.. wat een kinderachtige aansteller zeg.. Ik vind Tineke en (hoe heet ie ook alweer, dr dreamdate) wel lief samen, beter dan Raymond.. hoe ie én met Caroline én met Barbara aan t kloten is.. dat vind ik niet kunnen. En Katrien laat zich wel érg makkelijk inpakken.. |
Citaat:
Die Ralph vind ik zo'n eikel, gatver wat een inhoudloze eikel lijkt me dat. |
alle partners die meedoen aan dat programma vertrouwen elkaar niet zoals et zou moeten zijn dus dan kan je w88 op dat vreemdgaan lijkt mij...
maar wel leuk om te zien :D |
Ik heb op al gehoord welke stellen wel, en welke stellen niet bij elkaar blijven :D
|
Citaat:
en hoe dat dan.. ik wacht vol spanning af.. (katrien is dom laat zich te gemakkelijk inpakken door een kindje als ralph) |
Citaat:
http://www.vt4.be/temptation_2/ :D |
Maar ligt t nou aan mij, of komt t vanavond niet op tv?
|
Citaat:
|
is het zaterdag wel geweest of ook niet? zo ja, wat is er dan gebeurd want ik heb het gemist...:'(
|
Volgende week is de laatste aflevering... deze week helaas een weekje overslaan....
Ik zou dr echt aan mee willen doen, maar dan met een goede vriend van me ofzo, niet de vriend... |
ja en dan lekker alles gaan faken :D lijkt me ook wel kik
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |