![]() |
Eerste keer.HELP
Hallo,
De eerste keer zit eraan te komen. Maar is me penis niet te klein ofzo, als ik een condoom er om heen doe zit het condoom er niet helemaal strax om heen is dit normaal en ik hoor ook wel eens iets van een handdoek er onder leggen ofzo is dit echt noodzakelijk of?? Alsvast bedankt |
dan is ie te dun lijkt me?
ik heb er geen ervaring mee eigenlijk, condoom zit perfect bij me, alhoewel ik liever zonder doe! |
Citaat:
|
als t voor allebei de 1e keer is en jullie dus waarschijnlijk allebei geen ziektes hebben is een condoom niet echt heel erg nodig. tis wel veiliger natuurlijk, maar echt heel erg nodig is t niet.
die handdoek? als je een condoom gebruikt is die niet nodig, maar als je t zonder doet is het wel een handig ding ja. die kun je er namelijk onder leggen. het kan namelijk gebeuren dat jouw zaad na het klaarkomen en na de sex weer uit je vriendin loopt. om het bed/bank/hangmat/wasmachine/whatever schoon te houden is zo'n handdoek erg handig. zorg er ook voor dat de kans op "betrapt" worden klein is. volledige ontspanning is namelijk min of meer noodzakelijk. en over het formaat van je penis: dat maakt geen bal uit jongen, iedere snikkel is anders en zeker omdat het ook haar eerste keer is mag je ervanuit gaan dat zij niet echt veel piemels heeft gezien. veel plezier en geniet! |
Citaat:
|
Citaat:
verder de tips van hierboven en het komt helemaal goed :) *denkt terug aan zijn eerste keer terwijl ie een gebroken poot had :rolleyes: * |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou de eerste keer zonder condoom doen..jullie zijn beide nog maagd dus er kan niet veel verkeerd gaan zolang ze de pil slikt |
Citaat:
4 cm is niet dun. Wees voorzichtig met je meisje zo. Haal glijmiddel, dat scheelt voor haar flink. ( hoezo genant? Doe je haar liever pijn? Nou dan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
4 cm?
dan heb je wel ergggg grote condooms idd ;) die van mij is 4,5 en me condooms (gemiddelde lengte/doorsnee etc) zit goed strak hoor :rolleyes: al heb ik ze allang nie gebruikt die ondingen :rolleyes: |
Sorry, maar je kan maar beter met condoom beginnen, ik denk dat je het jezelf meteen goed, dus met condoom, moet aanleren om latere ongelukjes te voorkomen doordat je dan geen condoom gebruikt, en het risico is er altijd, dus ik zou liever een condoom gebruiken dan die kleine kans op een geslachtsziekte hebben, tenminste, lijkt mij ;)
|
Citaat:
|
Je moet het absoluut niet zonder condoom doen. Ook de eerste keer kan je vriendin zwanger raken..(of is ze aan de pil)..Ik ken een voorbeeld van een meisje dat het de eerste keer deed zonder condoom en zwanger raakte. Dus hoe ongemakkelijk het ook is gebruik toch!!! een condoom
|
Citaat:
|
Citaat:
ze is aan de pil ja :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zeker veel fijner... |
Citaat:
|
gewoon haar dr benen laten sprijden ,eerst lekker beffen en dan erin en beuken maar.\
ojah wel met liefde enzo, maar dat kan je ook faken natuurlijk :P |
Je kunt het zelf verwijderen, met het icoontje wijzig. Daarna druk je op verwijderen en op het kruisje. En weg!
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon aan haar vragen wat ze het liefste heeft; met of zonder condoom, en als ze zonder oké vindt.. weg met dat onding.. en als ze het niet zonder wil doen, de eerste keer met en later zonder, want reken maar dat ze dan zonder condoom wil! *spreekt uit eigen ervaring, roept officiele oorlog uit tot die ondingen!!* al zijn ze soms ook wel erg noodzakelijk en nuttig natuurlijk!!
Doe lief tegen dr, en vraag of ze er klaar voor is! maar vooral.. geniet ervan! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |