Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Eerste keer.HELP (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=474060)

bor16 12-05-2003 10:47

Eerste keer.HELP

Hallo,

De eerste keer zit eraan te komen. Maar is me penis niet te klein ofzo, als ik een condoom er om heen doe zit het condoom er niet helemaal strax om heen is dit normaal en ik hoor ook wel eens iets van een handdoek er onder leggen ofzo is dit echt noodzakelijk of??

Alsvast bedankt

Bruut 12-05-2003 10:48

dan is ie te dun lijkt me?
ik heb er geen ervaring mee eigenlijk, condoom zit perfect bij me, alhoewel ik liever zonder doe!

bor16 12-05-2003 10:53

Citaat:

Bruut schreef op 12-05-2003 @ 11:48:
dan is ie te dun lijkt me?
ik heb er geen ervaring mee eigenlijk, condoom zit perfect bij me, alhoewel ik liever zonder doe!

Ja is dat erg,zal me vriendin er problemen mee hebben(het is haar eerste keer ook) en is een condoom wel echt nodig ze is namelijk wel aan de pil

3rd Rock 12-05-2003 11:16

als t voor allebei de 1e keer is en jullie dus waarschijnlijk allebei geen ziektes hebben is een condoom niet echt heel erg nodig. tis wel veiliger natuurlijk, maar echt heel erg nodig is t niet.
die handdoek? als je een condoom gebruikt is die niet nodig, maar als je t zonder doet is het wel een handig ding ja. die kun je er namelijk onder leggen. het kan namelijk gebeuren dat jouw zaad na het klaarkomen en na de sex weer uit je vriendin loopt. om het bed/bank/hangmat/wasmachine/whatever schoon te houden is zo'n handdoek erg handig.
zorg er ook voor dat de kans op "betrapt" worden klein is. volledige ontspanning is namelijk min of meer noodzakelijk.
en over het formaat van je penis: dat maakt geen bal uit jongen, iedere snikkel is anders en zeker omdat het ook haar eerste keer is mag je ervanuit gaan dat zij niet echt veel piemels heeft gezien.
veel plezier en geniet!

bor16 12-05-2003 11:31

Citaat:

3rd Rock schreef op 12-05-2003 @ 12:16:
als t voor allebei de 1e keer is en jullie dus waarschijnlijk allebei geen ziektes hebben is een condoom niet echt heel erg nodig. tis wel veiliger natuurlijk, maar echt heel erg nodig is t niet.
die handdoek? als je een condoom gebruikt is die niet nodig, maar als je t zonder doet is het wel een handig ding ja. die kun je er namelijk onder leggen. het kan namelijk gebeuren dat jouw zaad na het klaarkomen en na de sex weer uit je vriendin loopt. om het bed/bank/hangmat/wasmachine/whatever schoon te houden is zo'n handdoek erg handig.
zorg er ook voor dat de kans op "betrapt" worden klein is. volledige ontspanning is namelijk min of meer noodzakelijk.
en over het formaat van je penis: dat maakt geen bal uit jongen, iedere snikkel is anders en zeker omdat het ook haar eerste keer is mag je ervanuit gaan dat zij niet echt veel piemels heeft gezien.
veel plezier en geniet!

Dankje, dit doet me toch wel beetje goed ;) . maar is het erg dan dat het condoom er niet helemaal strak om past. me penis is 4 centimeter dik

Jouw_Duiveltje 12-05-2003 12:16

Citaat:

bor16 schreef op 12-05-2003 @ 12:31:
Dankje, dit doet me toch wel beetje goed ;) . maar is het erg dan dat het condoom er niet helemaal strak om past. me penis is 4 centimeter dik
4cm omtrek of doorsnee? Als een condoom niet goed past (lees: afvalt of los zit) zou ik hem niet gebruiken als hij niet helemaal goed aansluit heb je namelijk de kans dat hij in je vriendin blijft zitten en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling he :P
verder de tips van hierboven en het komt helemaal goed :)

*denkt terug aan zijn eerste keer terwijl ie een gebroken poot had :rolleyes: *

bor16 12-05-2003 12:43

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef op 12-05-2003 @ 13:16:
4cm omtrek of doorsnee? Als een condoom niet goed past (lees: afvalt of los zit) zou ik hem niet gebruiken als hij niet helemaal goed aansluit heb je namelijk de kans dat hij in je vriendin blijft zitten en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling he :P
verder de tips van hierboven en het komt helemaal goed :)

4 CM doorsnee

Jouw_Duiveltje 12-05-2003 12:45

Citaat:

bor16 schreef op 12-05-2003 @ 13:43:
4 CM doorsnee
dat valt nog wel mee.. niks om je druk over te maken..
ik zou de eerste keer zonder condoom doen..jullie zijn beide nog maagd dus er kan niet veel verkeerd gaan zolang ze de pil slikt

poesiefox 12-05-2003 12:46

Citaat:

bor16 schreef op 12-05-2003 @ 13:43:
4 CM doorsnee
En dan het condoom te groot? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Heb je wel mensencondooms gehaald en geen olifantencondooms?

4 cm is niet dun. Wees voorzichtig met je meisje zo. Haal glijmiddel, dat scheelt voor haar flink.

( hoezo genant? Doe je haar liever pijn? Nou dan)

KiMZz 12-05-2003 12:46

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef op 12-05-2003 @ 13:45:
dat valt nog wel mee.. niks om je druk over te maken..
ik zou de eerste keer zonder condoom doen..jullie zijn beide nog maagd dus er kan niet veel verkeerd gaan zolang ze de pil slikt

Idd, als je onzeker bent over een condoom, dan ben je tijdens de sex alleen maar bang dat ie afgaat en dan kun je je niet concentreren en ontspannen. Dus: geen condoom!!

Violence Fetishist 12-05-2003 17:10

Citaat:

poesiefox schreef op 12-05-2003 @ 13:46:
En dan het condoom te groot? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Heb je wel mensencondooms gehaald en geen olifantencondooms?
lmao

Marshall84 12-05-2003 17:32

4 cm?
dan heb je wel ergggg grote condooms idd ;)
die van mij is 4,5 en me condooms (gemiddelde lengte/doorsnee etc) zit goed strak hoor
:rolleyes: al heb ik ze allang nie gebruikt die ondingen :rolleyes:

Sean Paul. 13-05-2003 21:34

Sorry, maar je kan maar beter met condoom beginnen, ik denk dat je het jezelf meteen goed, dus met condoom, moet aanleren om latere ongelukjes te voorkomen doordat je dan geen condoom gebruikt, en het risico is er altijd, dus ik zou liever een condoom gebruiken dan die kleine kans op een geslachtsziekte hebben, tenminste, lijkt mij ;)

poesiefox 13-05-2003 22:11

Citaat:

Sean Paul. schreef op 13-05-2003 @ 22:34:
Sorry, maar je kan maar beter met condoom beginnen, ik denk dat je het jezelf meteen goed, dus met condoom, moet aanleren om latere ongelukjes te voorkomen doordat je dan geen condoom gebruikt, en het risico is er altijd, dus ik zou liever een condoom gebruiken dan die kleine kans op een geslachtsziekte hebben, tenminste, lijkt mij ;)
Ze zijn allebei nog maagd! Dan kan het gewoon zonder hoor, is veel fijner.

sweet17 13-05-2003 22:16

Je moet het absoluut niet zonder condoom doen. Ook de eerste keer kan je vriendin zwanger raken..(of is ze aan de pil)..Ik ken een voorbeeld van een meisje dat het de eerste keer deed zonder condoom en zwanger raakte. Dus hoe ongemakkelijk het ook is gebruik toch!!! een condoom

Stuartje 13-05-2003 22:22

Citaat:

Marshall84 schreef op 12-05-2003 @ 18:32:
4 cm?
dan heb je wel ergggg grote condooms idd ;)
die van mij is 4,5 en me condooms (gemiddelde lengte/doorsnee etc) zit goed strak hoor
:rolleyes: al heb ik ze allang nie gebruikt die ondingen :rolleyes:

Een standaard condoom heeft een doorsnede van 52 mm hoor!

ne0 13-05-2003 22:41

Citaat:

sweet17 schreef op 13-05-2003 @ 23:16:
Je moet het absoluut niet zonder condoom doen. Ook de eerste keer kan je vriendin zwanger raken..(of is ze aan de pil)..Ik ken een voorbeeld van een meisje dat het de eerste keer deed zonder condoom en zwanger raakte. Dus hoe ongemakkelijk het ook is gebruik toch!!! een condoom
"Ja is dat erg,zal me vriendin er problemen mee hebben(het is haar eerste keer ook) en is een condoom wel echt nodig ze is namelijk wel aan de pil"

ze is aan de pil ja :rolleyes:

Jouw_Duiveltje 13-05-2003 23:51

Citaat:

poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 23:11:
precies (y)

Citaat:

lezen is ook een vak ;)

Loontjuh 14-05-2003 00:06

Citaat:

poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 23:11:

zeker veel fijner...

AvA AdoRe 15-05-2003 12:19

Citaat:

3rd Rock schreef op 12-05-2003 @ 12:16:
veel plezier en geniet!

een condoom is niet alleen tegen ziektes hoor!! moet je wel gebruiken, anders kan ze zwanger worden, en over die handoek... deze jongen denkt alleen aan zijn eigen troep:p, gebruik het beter wel, want als het haar eerste keer is.. kan er bloed komen... succes(y)

gladde aal 15-05-2003 13:39

gewoon haar dr benen laten sprijden ,eerst lekker beffen en dan erin en beuken maar.\

ojah wel met liefde enzo, maar dat kan je ook faken natuurlijk :P

poesiefox 15-05-2003 13:48

Je kunt het zelf verwijderen, met het icoontje wijzig. Daarna druk je op verwijderen en op het kruisje. En weg!

josdebos 15-05-2003 14:28

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef op 12-05-2003 @ 13:16:

:D :confused: Dat noem ik knap!!!

josdebos 15-05-2003 14:34

Ik zou gewoon aan haar vragen wat ze het liefste heeft; met of zonder condoom, en als ze zonder oké vindt.. weg met dat onding.. en als ze het niet zonder wil doen, de eerste keer met en later zonder, want reken maar dat ze dan zonder condoom wil! *spreekt uit eigen ervaring, roept officiele oorlog uit tot die ondingen!!* al zijn ze soms ook wel erg noodzakelijk en nuttig natuurlijk!!
Doe lief tegen dr, en vraag of ze er klaar voor is! maar vooral.. geniet ervan!

KiMZz 15-05-2003 15:20

Citaat:

josdebos schreef op 15-05-2003 @ 15:28:
:D :confused: Dat noem ik knap!!!
Nou een gebroken arm was t dus... pols eigenlijk. Was zijn allereerste keer en hij lag boven op, en we waren allebei al klaargekomen en hij kwam alleen in me voor t gevoel. Maar de tweede keer toen we t deden en wel met klaarkomen in mij was zijn arm nog steeds gebroken:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.