Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Eerste keer.HELP (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=474060)

bor16 12-05-2003 10:47

Eerste keer.HELP

Hallo,

De eerste keer zit eraan te komen. Maar is me penis niet te klein ofzo, als ik een condoom er om heen doe zit het condoom er niet helemaal strax om heen is dit normaal en ik hoor ook wel eens iets van een handdoek er onder leggen ofzo is dit echt noodzakelijk of??

Alsvast bedankt

Bruut 12-05-2003 10:48

dan is ie te dun lijkt me?
ik heb er geen ervaring mee eigenlijk, condoom zit perfect bij me, alhoewel ik liever zonder doe!

bor16 12-05-2003 10:53

Citaat:

Bruut schreef op 12-05-2003 @ 11:48:
dan is ie te dun lijkt me?
ik heb er geen ervaring mee eigenlijk, condoom zit perfect bij me, alhoewel ik liever zonder doe!

Ja is dat erg,zal me vriendin er problemen mee hebben(het is haar eerste keer ook) en is een condoom wel echt nodig ze is namelijk wel aan de pil

3rd Rock 12-05-2003 11:16

als t voor allebei de 1e keer is en jullie dus waarschijnlijk allebei geen ziektes hebben is een condoom niet echt heel erg nodig. tis wel veiliger natuurlijk, maar echt heel erg nodig is t niet.
die handdoek? als je een condoom gebruikt is die niet nodig, maar als je t zonder doet is het wel een handig ding ja. die kun je er namelijk onder leggen. het kan namelijk gebeuren dat jouw zaad na het klaarkomen en na de sex weer uit je vriendin loopt. om het bed/bank/hangmat/wasmachine/whatever schoon te houden is zo'n handdoek erg handig.
zorg er ook voor dat de kans op "betrapt" worden klein is. volledige ontspanning is namelijk min of meer noodzakelijk.
en over het formaat van je penis: dat maakt geen bal uit jongen, iedere snikkel is anders en zeker omdat het ook haar eerste keer is mag je ervanuit gaan dat zij niet echt veel piemels heeft gezien.
veel plezier en geniet!

bor16 12-05-2003 11:31