![]() |
vrienden blijven?
wat zou jij doen? als je verlieft ben op iemand en diegene weet dat en vind jouw ook wel leuk, maar heeft na een tijd toch verkering met iemand anders, en zegt dat pas een week ofzo later tegen je, zou je dan vrienden kunnen blijven ondanks dat jij nog wel verlieft op diegene bent, en hij zegt dat het heel misschien later nog wel iets tussen julie kan worden.
zou je dus: 1) vrienden met diegene blijven? en 2) later als nog wat met diegene beginnen? |
Vrienden blijven zou ik zowiezo... maar ik zou lekker verder zoeken en niet gaan w88 tot ie weer single is ofzow
|
Citaat:
|
ja maar als je nou nog wel verlieft bent op diegene is het dan niet heel moeilijk om hem telkens weer te zien, en dan te weten dat hij al een vriendin heeft?
|
Citaat:
|
Mja.. ik kan gevoelens nou eenmaal goed onderdrukken... (y)
Maar jah... als ie al een vriendin heeft.. wat is het nut dan van nog vliefd op um zijn? Ik vind een vriend ook leuk... tenminste... dr zitte andere gevoelens achter.. want ik kan gewoon vrienden met um zijn maar ik zou zegmaar wel met um willle gaan en meer.. maar niet voor vast.. alleen heeft ie een vriendin... naja.. pech voor mij... ooit komt t dr nog wel een keer van maar nu effe niet :) |
Citaat:
Plus dat we normaal tegen elkaar moeten kunnen doen. Geen ongemakkelijk gedoe ed. 2) Nee, hou niet van onzekerheid. Òf je wil mij (en alleen mij) en gaat er helemaal voor, òf niet. Geen vaag misschien-gedoe, zou er alleen maar onzeker van worden. |
onbeantwoorde liefde...
doet pijn... maar zal ook zijn functies hebben... blijf gewoon lekker vrienden en je moet er weinig om geven wat ie niet met jou doet... maar gewoon lol hebben in de dingen die die nog wel met jou doet... hoop voor je dat er niets verandert is met de vriendschap... nou ja, niet jullie gevoelens dan, maar de manier van omgaan dan... |
Citaat:
|
Kappen met diegene, doet anders alleen maar pijn.
|
2 :o....
ja als ik echt verliefd ben.... :( dan ben ik ook écht zwak..... Ik heb ook in zo'n situatie gezeten (oh wat heb ik toch in véél situaties gezeten met 1 jongen) en ja, vrienden gebleven en gewacht... en als die jongen al teegen jou zegt dat het ooit, later, misschien nog wel komt is die relatie van de jongen met dat meisje ook niet zoooooo goed.. |
Citaat:
|
Gewoon bedenke dat t toch niet lukke gaat... en dan denke: VOLGENDE :P
maar ik hou wel een zwak voor diegene..... |
Citaat:
Dat zijn de enige manieren :) |
Vrienden blijven...zo moeilijk vind ik dat niet. Ik ben bijvoorbeeld ook nog bevriend met al m'n exen. Je moet wel ff doorbijten, maar een vriendschap is kostbaar, vind ik...niet iets wat je zomaar opgeeft. Gewoon lekker verder kijken er zijn nog zat andere leuke mensjes.
|
Citaat:
|
jah idd ik vertrouw hem niet echt meer, ik had een heel ander beeld van hem, wat dus nu ongeveer totaal de grond is in geboord! nou dat is ook wel handig om te weten voor mij:rolleyes:
|
Citaat:
We zijn nog wel (goede) vrienden btw |
Citaat:
|
Citaat:
Mark :cool: (die nog wel hoop heeft dat het nog wat wordt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |