![]() |
gratis laptops met dyslexie
wie kan mij hier meer over vertellen, weet alleen dat je iets bij het gak moet aanvragen????
|
ik snap je topictitel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je topictitel is wel erg komisch (niet om wat voor typfout dan ook, maar om de betekenis)... :D Maar idd, mail het gak. |
Citaat:
Mja, en verder ben ik het ook met je eens (mail 't gak!). |
Klopt, Zelf heb ik er ook 1. Je krijgt hem met een Dyslectie verklaring een laptop redelijk snel. Maar je kent de Ambterlijke macht wel. Heel traag.
Zelf heb ik een laptop voor mijn dyslectie en dysgrafie en mag alle examens/schoolexamens op mijn laptop maken. Je moet er wel voor zorgen dat er een floppy drive inzit want anders kun je niet of moeilijk printen. Je krijgt overgens PC die tot de middelklase behoren dus geen CD-rw/DVD combi enz. maar met wel alle bassis dingen er op. :D Meestal ook XP(pro of home) en Microsoft Office. |
Ik ben dyslectisch en heb geprobeerd om een gratis laptop te krijgen, uiteraad bij het GAK. Maar mijn vraag was afgewezen om dat ik geen motorische achterstand heb.
Zelf ben ik nu wel blij dat ik geen laptop heb, want je moet in de klas steeds bij een stopcontact zitten (zo'n oude nootboek heeft geen accu die 5 uur meet gaat). Verder moet ik vaak in werkboeken werken, dan is een laptop wel lastig. Achteraf bekeken heb ik ook geen laptop nodig, op elke hal bij ons op school staat wel een computer. |
Waarom zou je dan een gratis laptop krijgen? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet trouwens niet dat je meestal ook de nieuwe Laptops niet langer dan 3 uur op accu meegaan. Daarnaast moet je altijd je boeken eventueel werk boeken enz ook nog eens een keertje meenemen hierdoor wordt je boekentas ongeveer 3 kilo Zwaarden en dat is niet goed voor je rug. Hellaas kan er niet zonde en het is een zege voor mij maar ik had laatst een ruzie met een leerkracht hier over. Omdat wij dingen doen waardoor hij niet meer perfect loopt :(, Ja ondanks dat 60 % een laptop heeft, Het Speciaal onderwijs) heb je van die leerkrachten |
hmmm denk dat ik ook dyslectie heb....gratsi laptop is nooit weg...
PHP-code:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |