![]() |
Latijn Livius
Help, wie heeft er tips voor latijn?? Het zijn zoveel teksten en heeft iemand een idee wat ze kunnen gaan vragen??
Ben bezig met herhalen van de teksten en daar alle bijzondere dingen uit te halen maar wat is nog meer handig? Help me! |
voorzover ik weet krijg je een onbekende tekst (evt met vragen) en ik dacht ook vragen over een bekende tekst. het kennen van het liviusboekje geeft je wat meer achtergrondinfo, maar het goed kennen van je grammatica is denk ik (veel) handiger, dan kun je namelijk ook de meeste vragen wel uitvogelen.
|
Ja ik weet dat grammatica heel handig is, maar daar zit t probleem... Mijn klas heeft in totaal 2 jaar geen les gehad dus met vertalen lopen wij heel erg achter en staat t dus al vast dat ik voor de vertaling geen goed cijfer ga halen.... Dus ga ik me helemaal storten op de teksten die we al kenden en ik hoop dus dat iemand daarmisschien handige tips voor heeft.... IIG heel erg bedankt...
|
je krijgt een onbekend stuk om te vertalen (50% van je cijfer)
je krijgt teksten die je al vertaald hebt in de les en daarover dan inhoudsvragen je kan nederlandse teksten krijgen waarover vragen worden gesteld met betrekking op Livius. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |