![]() |
McDonald's of Burgerking
Eej mensen gewoon ff een poll?
Waar kom je het liefst/is het eten het best? Mac of Burgerking Zelf kom ik het vaakst bij de Mac en simpel en alleen omdat ik er werk. Verder vin ik het eten bij beide eigenlijk maar smerig. |
--> E&D?
Geen van beiden. |
McDonalds :p
|
burgerking dan maar van de mac suckt
|
Burgers van de Burgerking...
En patat en mayo van de mac :) |
indd. die burgers van de mac zijn zo taai als.....
|
McDonald`s want bij mij in de beurt is geen burgerking..
|
Het maakt me helemaal niets uit, omdat beiden even goed/slecht zijn. ;)
|
Burger King, duidelijk. Iets anders is heiligschennis.
De hamburgers bij MacDonalds zijn klein, matig belegd, bevatten te weinig vlees en in verhouding te veel sla die er (zeer inefficiënt, foei bedrijfseconomen bij McD) tussenuit valt...noem alles maar op. Het zijn gewoon schrale hamburgers. Alleen de friet en frietsaus is daar lekkerder dan bij BK. Voor wat betreft de hamburgers is BK duidelijk de meerdere. |
mac donalds
|
Burger King natuurlijk. De Whopper (dubbel, met bacon en kaas) overstijgt welke Mac-burger dan ook. Beter belegd, groter, smaakvoller, bacon, lekkerder broodje etc.
|
Ik word al misselijk bij de gedachte aan een van beide... geen dus, dank je vriendelijk :)
|
Ik ben veganist. Wat denk je zelf? :rolleyes:
|
Burger King vanwege die gedraaide frietjes, heerlijk!
|
http://www.burgerking.com/Food/nutri...es/product.jpg
OMFG...de kwijl ligt hier echt centimeters dik op de vloer :o |
helemaal mee eens de patat bij mac donalds en rest bij burger king.Ik vind het ook altijd vervelend dat ze in de cola zoveel ijs klontjes doen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik eet wel bij mams als ik tussen die twee moet kiezen
|
Home of the Whopper
't is dat me eetlust al maanden weg is... maar er was een tijd dat ik er 2x per week at :) |
Citaat:
|
geen van beiden.
|
Burgerking.... aaaaaaaah geil.
|
Allebei niet, die lucht als je er voorbij loopt (n).
Trouwens, McFlurry's zijn wel te eten! Die frieten en hamburgers mogen er ranzig uitzien en smaken, maar McFlurry's zijn wel lekker, bij Mc kom ik dus het meest... denk ongeveer één keer in twee maanden. |
geen van beiden, gatver, wat een wansmaak.
(KFC all the way.) |
mac
|
Burgerking
Na school haal ik daar wel eens een hamburgertje. En die Burgerking staat boven het spoor waar ik moet zijn. |
Burger king
|
Citaat:
|
Staat ook wel op Eten & Drinken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |