![]() |
altijd de verkeerde........
hey mense....ik heb un groot probleem.....
ik word niet vaak verliefd maar als ik dat wel word, altijd op de verkeerde..ik haat da :( Maarjah...kun je ervoor zorge dat verliefdheid overgaat? Want 1 keer duurde dat zelfs 8 jaar lang!!!! En deze keer ben ik weer verliefd en ik wil het liever voorkomen..denk ik, want ik begin hem egt leuk te vinden :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( help..... :( Oh ja als jongens, helemaal rood worden als ze je zien, zijn ze dan verlegen of verliefd?? |
Citaat:
|
haha echt dom dit..
|
een keer duurde het 8 jaar :eek: hoe oud was je toen? 8? 9?
|
Citaat:
en op foute mannen vallen is ook iets waar ik goed in ben. t zijn altijd klootzakken kom ik achteraf achter. misschien volgende x beter.... binnenkort.. |
de vraag is: wat zijn de verkeerde jongens..
|
Citaat:
|
ach, misschien is deze niet fout. :) verliefd worden kun je trouwens volgens mij niet echt tegenhouden hoor!
|
Ik word ook altijd verliefd op de 'verkeerde' jongens. Nu ook weer... hoe kan je nou verliefd op iemand zijn die je nog nooit gezien hebt en aan de andere kant van Nederland woont :(?
|
Hormonen
|
Citaat:
|
Citaat:
maaraj idd zoals loontjuh al zei.. wat versta jij onder de "verkeerde" jongens?!.. Verkeerd in de manier van ze zijn crimineel, slecht enzo.. of dus ook gewoon slecht in de manier van fout, je kan niet veel bij ze zijn, ze wonen ergens anders etc !? :) |
Als je op verkeerde jongens verliefd wordt, dan zul je er voor moeten zorgen dat je niet om gaat met verkeerde jongens. Kun je ook niet verliefd op ze worden.
Maar ehm... je bent 17, en je bent ooit eens 8 jaar lang verliefd geweest? Dat kan dus niet... de meeste meisjes van 9 kunnen nog niet verliefd worden, hebben er de hormonen nog niet voor, dus hoe wou je dat doen? |
Citaat:
|
i know what you mean...maar je kan er nix aan doen, believe me :( probeer er niet te veel aandacht aan te besteden aan wat je voelt, daar word je zelf ook niet vrolijk van..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |