![]() |
poll Wie slikt er antie stress pillen voor zn examens?
nou vertel maar...
|
ik in ieder geval NIET,
wat bij mij meer helpt in zo'n situatie van stress is hele rustige (norah jones) of klassieke muziek. helpt veel beter dan die chemische sut. |
ik niet...nog nooit gedaan trouwens :o
|
ik niet......ga niet doen ook..........ben absoluut niet gestressed :)
|
Ik slik valeriaan, tegen de spanning.
|
Neehoor! Nergens last van (y)
|
Nope, ben nooit zo zenuwachtig voor examens
|
nergens voor nodig, bij mij in ieder geval niet!kga lekker ontspannen het examen in!
|
ik HAD plantival druppels, maar sinds ik die innam had ik overal jeukende bultjes (nu nog) dus ik ben er maar mee gestopt, want ik ben volgens de dokter voor een of ander stofje allergisch wat erin zit en nu moet dat vanzelf uit m'n bloed gaan
|
Ik wel eigenlijk... tabletjes, weet zo niet meer hoe ze heten. Als ik denk aan de black outs die ik bij m&o en wiskunde had altijd, dan neem ik het zekere voor het onzekere...
|
nervovit...
zet er mn grote vraagtekens bij of het werkt maar valt te proberen....paniek verschilt per dag... ene dag zie ik eht totaal niet zitten andere dag gaat het wel... maar hoop dat die pilletjes me kalmeren als ik mn examen maak zodatik daar niet weg shake van mn stoeltje :rolleyes: |
Nervoregin ga ik slikken..
|
Ik begin deze week met het slikken van Valdispert. Is wat natuurlijker.
|
neeh
|
ik slik ook iets met valeriaan erin... nervovit ofzo... dat deed ik ook al tijdens tentamens en het werkt wel een beetje
|
Citaat:
|
ik niet.heb nooit zo heel veel last van zenuwen.alleen de eerste 5 min. ofzo dat ik voor het examen(nja tentamens) zat.
|
ik heb gewoon een hele grote lollie naast me boek liggen als ik leer.
of ik ga buiten in de tuin zitten met mooi weer. dat schijnt te helpen bij mij. als dat niehelpt doe ik even pauzeren en even heel hard aan iets anders denken ofzo.(of helemaal niets) dat hielp bij schoolexamens enzo ook erg goed |
no stress here...
|
is al een soortgelijk topic over :p
hier dus ;) maaruh...een poll is toch zoon ding waar je op kan klikken en dat hij dan zegt hoeveel procent wel slikt en hoeveel procent niet??? :confused: |
ik slik nervovit en gaat echt super nu, alleen 1 dag nix geslikt en vette jankbui gehad, dus ben nou zwaar aan de pillen, alleen ben iets te relaxed nu denk ik want ik maak me nou helemala geen zorgen meer
|
ik gebruikte eerst van dat druivensuiker van zo'n sportmerk.. kweetnie precies..maar daar kreeg ik hoofdpijn van..
|
Ik niet, moet niks van die vage pillen weten. Ben toch al niet zo'n stresskip.. Misschien zou ik dat wat meer moeten zijn, had ik nu vast al veel meer geleerd... :p
|
Seresta all the way!
/me is stresskip |
Nee helemaal niks..
Ben ook helemaal niet nerveus ofzo... Ik haal het wel :) Ik kan me er niet zo druk om maken, ik heb redelijk goede punten staan dus niet echt redenen om zenuwachtig te zijn.. |
totaal geen stress hier... :) khad wel van die concentratieverhogende pillen, maar daar werd ik *nogal* ziek van. Beetje jammer van t geld :( iemand die ze nog nodig denkt te hebben? ;) :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |