![]() |
goede samenvattingen
weet iemand sites waar ik goede samenvattingen van de vwo-examenstof kan vinden? en dan niet alleen van geschiedenis en aardrijkskunde, die staan overal, maar vooral van vakken als natuurkunde (1,2), scheikunde (1,2) en wiskunde B (1,2).
als je een goede site weet, waar samenvattingen van deze (of andere, ik ben vast niet de enige op zoek naar samenvattingen) vakken op staan, reply dan ajb zsm. met vriendelijke groet, T-Minus |
Citaat:
2. koop samengevatboekjes heb ik ook gedaan voor deze vakken. |
Ja, je moet echt zelf samenvatten. Dan leer je het meteen. Wat je zelf opschrijft onthou je meestal het beste.
|
voor zelf samenvatten zou ik nog een week hebben. een week is zelfs te weinig om alles een keer te lezen. en ik leer erg makkelijk, als ik een samenvatting een of twee keer lees ken ik de stof meestal wel goed genoeg.
weet echt niemand een site waarop gratis goede samenvattingen te krijgen zijn? |
ligt eraan voor welke vakken.
Zelf heb ik wel samenvattingen kan ze wel naar je sturen. Als je dat wilt maar dan moet ik ze eerst ff uittypen en je moet zelf ff zeggen voor welke vakken. Groetjes iniemienie |
ik heb nog samenvattingen nodig voor alle profielvakken van NT, d.w.z. natuurkunde 1,2, scheikunde 1,2 en wiskunde B 1,2. en die zijn niet erg makkelijk te vinden.
als je ze hebt zou het fijn zijn als je ze even opstuurt (als het niet teveel moeite kost). |
Ga anders naar de bieb, daar hebben ze vast wel (hier tenminste wel) samengevat boekjes... kan je die kopieeren!
|
sorry ik heb het profiel Economie en Maatschappij. Spijt me!!
groetjes iniemienie Heeft er iemand trouwens nog ee ntip voor het nederlands schrijfvaardigheid of engelse brief schrijven????Die heb ik deze week namelijk |
Citaat:
Ter info: ik had een 8.3 voor NL schrijfvaardigheid...Geeeeen idee hoe maar toch wel aardig :D Succes! (y) |
OKie thnx das idd wel een idee. jah de opbouw ken ik van allemaal al. En ik heb nog 2.5 uur morgen om het tussendoor door te kijken. Dus ik denk( hoop) dat het wel zal lukken.
Iig bedankt voor je tip. :cool: Groetjes iniemienie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |