Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik mis haar... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=474669)

Andijvie 12-05-2003 22:06

Ik mis haar...

Ik heb vanaf m'n tweede telkens met een meisje gespeeld uit m'n straat. Tot m'n elfde, toen verhuisde ze en groeiden we wat uit elkaar. Op m'n 14/15de heb ik haar toen weer ineens gezien, 't klikte echt weer heel goed.. we leken ongelofelijk veel op elkaar, terwijl we allebei erg veranderd waren. We hebben toen weer een erg leuke tijd gehad, konden echt goed lachen enzo. Was gewoon super...
Maar nu is het weer erg stil... contact is weer verwaterd en ik mis haar zo :( We klikten gewoon echt goed samen...

Mja, het is dus al weer 3 jaar geleden toen we elkaar voor het laatst zagen... Zal ik dan een brief ofzo schrijven? (Ik heb haar adres wel gewoon dus.) Wat moet ik dan zeggen?

Damn, ik mis d'r echt :(

;-)cow:-)boeh 12-05-2003 22:16

ja schrijf haar vooral een brief!! dan kan ze zelf beslissen of ze kontact met je wil opnemen (y) dat zal wel als het zo goed klikte tussen jullie! en het is altijd het proberen waard zou ik zeggen!!
groetjes cow

Andijvie 12-05-2003 22:19

Citaat:

;-)cow:-)boeh schreef op 12-05-2003 @ 22:16:
ja schrijf haar vooral een brief!! dan kan ze zelf beslissen of ze kontact met je wil opnemen (y) dat zal wel als het zo goed klikte tussen jullie! en het is altijd het proberen waard zou ik zeggen!!
groetjes cow

Wat moet ik dan schrijven? Vragen hoe het met d'r gaat en wat ze nu doet? En beetje over mezelf vertellen? Of staat dat stom?

Veenbes 12-05-2003 22:20

Schrijf haar inderdaad een brief en stel voor iets af te spreken of bel haar, gewoon om even bij te praten en eventueel jullie vriendschap nieuw leven in te blazen...

Mark 12-05-2003 22:28

Citaat:

Andijvie schreef op 12-05-2003 @ 22:19:
Wat moet ik dan schrijven? Vragen hoe het met d'r gaat en wat ze nu doet? En beetje over mezelf vertellen? Of staat dat stom?
Ik zou eerst schrijven, bellen is misschien moeilijk, dan weet je niet wat je moet zeggen misschien. Maargoed wel schrijven hoor. En schrijf maar een stuk raak over vanalles en nog wat, zeg ook vooral dat je haar mist. Misschien mist ze jou ook wel!

Mark :cool: (die ook wel iemand mist)

naan 13-05-2003 00:13

ik zou idd zeker een brief schrijven! bij sommige mensen heb je gewoon echt een soort van speciale band, omdat t gewoon heel goed tussen elkaar klikt..
daarbij zou ik het zelf echt geweldig en superlief vinden om zon brief te krijgen :)

dyfusica 13-05-2003 10:41

heb ik bij mijn beste vriendin ok gedaan na een half jaar geen contact.. ze reageerde heel goed en nu zijn we nogsteeds beste vrienden

Sarah 13-05-2003 12:25

Ja, zeker doen:) En dan inderdaad gewoon vragen hoe het met haar gaat, iets over jezelf vertellen, en verder de brief volschrijven met alles dat in je hoofd op komt... je gedachten, zeg maar:)
Succes ermee:) (Y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.