![]() |
open your eyes and see all he has left.
You can shed tears because he has gone. Or, you can smile because he has lived.
You can close your eyes and pray that he will come back. Or, you can open your eyes and see all he has left. Your heart can be empty because you cannot see him. Or, you can be full of the love you shared. You can turn your back on tomorrow and live yesterday. Or, you can be happy for tomorrow because of yesterday. You can remember him and only that he has gone. Or, you can cherish his memory and let it live on. You can cry and close your mind, be empty, and, turn your back. Or, you can do what he would want: SMILE, OPEN YOUR EYES, LOVE, AND, GO ON! Dit heeft een heel goede vriend van mijn vader geschreven toen mijn vader was overleden en het is op zijn crematie voorgelezen. Ik vind het mooi en wou het met jullie delen... |
Matig Engels en vreselijk gewoon.
|
Citaat:
|
Het rijmt helemaal niet en er zit ook geen metrum in.
|
maakt nie uit.
er zit gevoel in sukkeltjes !!! ik vind m goed |
Ik vind hem ook mooj!!!!!! Prachtig gewoon!!!
doet me denken aan een vriend die is overleden in maart, op 17-jarige leeftijd..... :'( *Boudewijn, we'll never forget you! Rest in peace...* En meid, sterkte met het verwerken van je vaders verlies!!! Als je erover wilt praten.... ook al ken ik je (nog?) niet, ik zal er altijd zijn om je gevoelens met je te delen, want ik kan weten wat je doormaakt... XXX *knuffel* RL-girl |
zit hier best te trillen in me stoel.. ik vind hem echt heel mooi, simpel, maar heel mooi!!
sterkte met het verwerken van het verlies van je vader |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |