![]() |
wiskunde
Pffffff het heeft even geduurd, maar ik ben er weer.
----------------------------------------------------------------- en nu kan ik een lezing uit mn nek persen over de wiskundige samenloop van omstandigheden waar ik me bijna kwadratisch heb vastgebeten weer een stap verder heenwaarts "bestaan" als illusie geen wiskundewonder dus vrezend voor die onvoldoende het negatieve getal onder nul niveau daar beland ik en dan sta ik daar ik draai mn hersens nog eens om en ik ik sta stil inverteer mn voetstappen en analyseer mn reis ik tast de counteren van mn bestaan ernstig zacht af maar nog steeds lijkt het ruw of scherp snijdt het mn gevoel af ik voel de richel en ik kijk van kilometers tot de milimeter waar ik op zal barsten krijsen en langzaam zal zwijgen en nu mn stembanden trillen met de traagheid van woorden die ik heb gecompositeerd uit duizenden gevoelige letters die ik verzoende om door een mathematische conclusie van de kaart te laten vegen de plus en minpunten zweven door mn kop, pluspunten nog net afdoende |
rutger, het rijmt niet overal
prutser!! |
Citaat:
|
Ik weet het niet rutger
ik heb betere dingen gelezen van je. Ik kan hier niet goed inkomen, het is een leuk idee, maar het pakt me niet, sorry:( |
Citaat:
ga er maar vanuit dat t niet aardig was |
Citaat:
|
boehoeeeww :(
ahum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zit op knieen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok ok ontopic. ik heb niks anders van je gezlezn maar ik denk dat je wel beter kan. daar komt nog eens bij dat t laat is en ik er geen reet van snap eigenlijk. morgen n nieuwe dag! dag rutger, daaaaaaggggg
|
daar komt nog eens bij dat ik wiskunde haat
|
Vanaf nu graag alleen nog maar ontopic, anders sluit ik hem.
*strenge fb* ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij mag dan niet echt getuigen van poëtische kunde, maar ik vind hem leuk! (echt wijs (y) )
|
Citaat:
|
Citaat:
en in het derde couplet ( ik tast de counteren van mn bestaan ernstig zacht af maar nog steeds lijkt het ruw of scherp snijdt het mn gevoel af ) zit twee keer af. woorden herhalen is lelijk. maar verder mooi (maar dat had ik al gezegd, toen eerst) |
Hmm... deze is net een beetje te oud om nog upbaar te zijn; een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |