![]() |
Wat ga ik doen als ik niet slaag?!?!
Kben wel benieuwd wat jullie gaan doen als je niet slaagt! Ik heb gesolliciteerd bij de politie en heb de 1e testdag ook al gehad, maar als ik zak ga ik een jaar werken en avondschool havo afmaken. Maar dan kan ik wel weer overnieuw beginne bij de police... :eek: :( Maja, reageer ff...
|
ik zou 1st huilen denk ik. nou ja weet ik niet. denk 't wel.
de kids uit 5havo die ik niet mag: :mad: beetje mezelf voor me kop slaan omdat ik het best kon redden. got the brains! vakantie relaxen / baantje nemen / veel sporten! wanneer school begint: heel goed mijn best doen! (y) |
Ik zou echt heel, heel, heel, heel hard gaan janken. :(
|
Ik zou ook heeeeeel hard gaan huilen..... en dan hard gaan nadenken... want dan heb ik best wel een probleeem... ga namelijk jaartje naar highschool en alles is zegmaar al betaald geregeld enzo... dus... ik denk dat ik gewoon ga! en dan doe ik volgend jaar wel mn havo ofzo...
dus hopelijk gebeurdt het niet! |
De vakken die ik niet gehaald heb op de Mondriaan afronden???? Nog een jaartje middelbare school --> no way! Ben al een keer blijven zitten bij de kleuters :(
|
Er is altijd nog een herrr
|
Me afvragen waar 't mis ging... Ik stond er best goed voor, hoe kon ik dit nog verpesten...?
Daarna ga ik heeeeeeeeeel hard leren voor mn her, en slaag ik alsnog! :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |