![]() |
matrix
heeft er iemand eigenlijk fouten gevonden in de matrix film? ik 1 als neo neergeschoten word dan zie je de bloedvlek al op de muur zitten terwijl hij de muur nog niet geraakt heeft maar volgens mij zitten er niet meer fouten in. is opzich best knap want in de meeste films zitten meerdere fouten
|
Je ziet soms heel duidelijk dat ze in het luchtledige meppen/trappen. Maar echt een fout is dat niet te noemen.
|
Citaat:
heb hem net gezien :D |
Nadat Morpheus van de flat aan de helicopter hangt met neo, is hij helemaal niet meer gewond...
|
Moet je eens wat trailers kijken van deel 2.
Bij sommige gevechten zie je heel duidelijk(vooral omdat het ook nog eens vertraagd wordt) dat een CGI de stunt doet en niet Keanu. |
je bent wel erg optimistisch, misschien moet je vaker kijken; ik heb namelijk geen zin om ze alle honder(den) op te gaan noemen:p
of kijk ff hier om er 150 te lezen |
oké ben uitgeluld
|
:d
|
:eek:
Altijd leuk die sites. Eigelijk moeten ze zoiets in de volgorde zetten zals het in de film is en dan bij het kijken moet je opletten of je ze allemaal ziet :D |
Matrix is zo'n fucking bagger film, al die computernerdjes zitten nu voor hun leven te hacken te hopen dat de matrix ook hun vind :) . En dan die neppe keanu reeves die denkt dat ie de man is. De eerste helft van de film gebruiken ze alleen om uit te leggen wat de matrix is, zieliggggggggg.
|
ok, ik vind de matrix ook geen goeie film, maar als er iets zieliggggggggg is, dan zijn het wel jouw uitspraken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahahahaha De man word neergeschoten met een desert eagle (12.9 mm) dan vind jij het gek dat dr een vlek op de muur komt? Het gekke is dat dr geen gat in zijn borstkas zit dat is namelijk een stuk realistischer van zo'n kleine afstand. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat wel ontzettend offtopic.
Overigens heb ik geen foutjes kunnen ontdekken. :) |
de diepgang van the matrix valt trouwens vies tegen, maar dat terzijde
|
Mensen van de matrix konden zoveel tijd aan andere dingen besteden dan aan de hele tijd uitleggen wat the matrix is. The matrix is zwaar overrated. Diepgang? Niet echt in deze film. Eigenlijk slaat deze film nergens op. Waarom doen die gasten zoveel moeite om de mensheid te bevrijden als er toch geen geschikte wereld is om op te leven? Keanu reeves kan echt niet acteren. Laurence Fishburne is ok hoewel ik toch liever Chow yun fat op de plek zag. Ik ga wel naar matrix 2, ik heb toch gratis kaartjes gekregen.
|
Citaat:
|
Niet eruit laten, verkorten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, ik vind het anders wel een film die zeer realistisch zou kunnen zijn... :)
Bewijs jij maar dat het niet zo is ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Was bedoeld voor Kenjirro die zei dat de film eigelijk nergens op slaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |