![]() |
Ga jij slagen voor de examens 2003?
1) ja! (y)
2) grote kans :rolleyes: 3) kleine kans :confused: 4) nee :( ikke: Ja! :D (en dan zak ik net... HAHAAHHAA) |
JA (y) !!!!!!
|
Ik ga voor optie 1 :)
|
Optie 2, grote kans!
|
Ik hoop 1, anders 2, en misschien wel 3.
Als het erg uit de hand loopt 4 |
1, ja!!
|
Ik ga voor 2... als ik voor 1 ga en ik zak zou het wel een afgang zijn :p
Maar slagen was wel de bedoeling... |
Ik ga voor ja, maar zeker weten doe je 't nooit he:p Misschien haal 'k wel ineens allemaal 1 'nen!
|
Ik ga voor grote kans, als ik allemaal 5.5jes haal, moet het te doen zijn :) (hoop ik).
|
Ik ga natuurlijk voor 1, maar jah dat doet iedereen. Iedereen wil slagen toch? Maar ik denk dat optie 2 beter is in mijn geval...
|
2: Grote kans.
|
Ja! (y)
|
mag ik er geen 3e optie bij maken ??
optie 3: geen idee; 50/50 |
2 tot 1 :p
|
Inderdaad ook 2 tot 1:D. Ik moet nog wel leren, ben nog niet binnen (vooral bij Latijn:eek: ). Maar als ik nu een beetje normaal leer en het niet helemaal verkloot, dan slaag ik wel gewoon ja.
|
Citaat:
neeee!!! stressopwekkend ;) |
2) Grote kans
|
Ik hoop 1, maar in mijn geval is 2 realistischer. Ik haal het best wel als ik zo door ga, hoewel ik -als ik het ECHT verkloot- waarschijnlijk zak. Maargoed, wie verkloot er nou zn examens :rolleyes::p
|
1 natuurlijk.
|
tussen 2 en 3 :(
|
ik ga voor 1 :)
|
tussen 1 en 2 dan maar:)
|
ik zou willen 1 maar toch maar 2
succes iedereen! |
1! het wordt al bijna moeilijk om het niet te halen..
|
Ja. als ik 5.5en haal dan lukt alles prima..
Geschiendenis en Frans zijn beetje probleemvakken denk ik.. maargoed.. Positief denken, dus.. ja.. |
Grote kans, ik sta overal hoger dan een 6 op (laagste is Latijn 6,14), dus dat gaat wel lukken.
|
ik ga voor 1 (y) ik kan al bijna niet meer zakken namelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jup.
|
Optie 2!!!
|
ik ben blij dat er veel mensen voor optie 1 gaan! that's the spirit! positief denken!!!
en geef het nooit op! leer je brains off / oefen je gek (met nodige pauze's tussendoor!) (y) |
ik ga voor 4 :( erg balen dus en hard leren
|
3. Helaas.
|
3.
Maar dan wel met 8 certificaten van de 10. |
optie 2 maar en anders laten ik wel 1 vak vallen
|
Optie 2. Ik moet op alles een 5 halen en dan ben ik geslaagd....mijn laagste cijfer is nu Nederlands, daar sta ik een 6,1 op. Haal ik natuurlijk net een 4,8 ofzo.....
|
Tussen 1 en 2 :)
(Stiekem denk ik wel 1, maar durf het niet te zeggen ;)) |
ik vrees optie 3...maar ik kan het allemaal niet goed inschatten
k sta: ned:6.8 Eng:7.2 Frans12:6.5 ak:5.7 ges:5.7 eco:4.6 |
Ik hoop dat het lukt! Want ik wil niet nog een jaar en ik wil ook geen herexamen want dat is niet echt cool...!! Want dan is iedereen geslaagd behalve ik, die het dan nog niet weet!
xxxx eve |
tussen 2 en 3 :)
|
Ik denk optie 2
|
eehm, zoiets van :confused: of :( met een vleugje :)
|
ja! als ik voor alles minstens een 4.3 haal ben ik geslaagd :) dat moet te doen zijn!
|
Optie 2,5 kies ik dan :D :rolleyes:
|
geeeeeeeeeeeeeen idee... ik hou het spannend tot op het laatst :D
de punten die ik stond voordat ik mn examen in ging (dus het gemiddelde van de behaalde pta-punten) waren niet super slecht niet super goed... however: goed genoeg want ik zou ermee slagen. Maar... ik zal wel moeten presteren op het examen... *zucht...krijgt het nog zwaar :(* |
de 2, komt goed :D
|
Citaat:
|
geen idee ik doe staatsexamens...dus alles is maar afwachten omdat ik nog geen cijfers heb behaald die tellen voor me diploma...
alles hangt dus af van schriftelijk en van mondeling... maar bio is een voldoende YEAHH (schriftelijk iig) maar ik ga voor 1 want ik ben niet voor niks aangenomen op de kunstacademie! |
tuurlijk :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |