![]() |
[CD] flt-vca.001 en flt-vcb.001
Ik ben 2 CD's aan het downloaden en de 1e CD map heeft 54 bestanden die van flt-vca.001 tot flt-vca.054 gaan.
De 2e CD map heeft 50 bestanden die van flt-vcb.001 tot flt-vcb.050 gaan. Wat kan/moet ik met deze bestanden doen wil ik dat de CD's werken? Het gaat hier trouwens om het spel GTA Vice City. |
Illegaal een cd downloaden mag niet..
Je moet het met winrar unrarren :) |
Oeh, stout. Mag niet. Als je er nou niet bijgezet had welk programma het was, was het gewoon een vraag over in- en uitpakken geweest. Nu ben je een boefje.
Maar ontopic: er zijn verschillende compressors, bijvoorbeeld WinZip, WinRAR (pakt dezelfde formaten uit als WinZip maar werkt fijner/sneller) en WinACE. Dat laatste formaat wordt niet ondersteund door WinZip/WinRAR dus je zult WinACE zelf moeten downen. Met welke prog deze files zijn ingepakt is een kwestie van gewoon even proberen welke extractor ze pakt. |
Citaat:
|
Citaat:
flt <-- fairlight ? vca <-- (vice city cd A) neej valt idd niet op :p ontopic: 001 enz is gemaakt door WINACE, je kan ze met WINACE en WINRAR uitpakken gewoon de .001 openen en extracten, hij pakt automatische de volgende files die hij nodig heeft winzip pakt ze niet! en voor je volgende vraag :p je heb dan .cue en ,bin en die moet je op cd fikken of daemontools gebruiken (search maar ff daarvoor zat over te vinde) |
Citaat:
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |