![]() |
[foto] zwaartekracht helpt de straatjongleur
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=117667
Het was schemerig aan het worden op het Leidseplein en daardoor was ik gedwongen een langere sluitertijd te nemen door een lage iso te houden 160: door het diafragma op 2.8 te zetten werd de achtergrond automatisch onscherp door het weinig scherpte diepte van 2.8 En toen was het wachten op mensen die achter de jongleur langs liepen |
Ik zie niet wat er zo bijzonder is aan mensen die achter een jongleur langslopen?
|
Citaat:
zij geven de foto meer kracht, vind ik; juist omdat ze allebei hetzelfde lopen, maar dan in tegengestelde richting |
nice , ziet er toch altijd weer natuurlijker uit dan zon motion blur filter uit photoshop
|
wel dope foto, kvind het alleen wel jammer dat er geen ballen op staan. Ik zie nu niet meer dat het een jongleur is, kan net zo goed een leipe vogelaar zijn die een zeldzame vogel heeft gespot.
|
Ik vind het een mooi effect hoe die mensen bewegingsonscherpte hebben. Ook hoe de jongleur erop staat, dus zonder jongleerballen.
[edit] jongleerballen. |
heb je nu een soort van "geluk" gehad dat hij met zijn lijf stil bleef?
ik vind het mooi dat hij dus scherp is |
|
ik vind het wel mooie foto, juist ook wel mooi dat de ballen er niet opstaan...
juist omdat je dan zoiets hebt van, wat doet die kerel..en dan zie je de titel..en dat verklaart het :) ik stoor me alleen beetje aan het rekje op achtergrond.. |
Citaat:
jongleurs staan vaker redelijk stil met hun lichaam als ze ballen of andere voorwerpen gooien; Waar ik wel geluk mee heb gehad is dat terwijl de jongleur ver omhoog kijkt, er twee mensen, allebei van een andere kant voorbij lopen en precies dezelfde stap zetten geluk moet je afdwingen;) |
Citaat:
Nee, heb geen kleurenversie |
Citaat:
|
Gave foto. De jongleur is mooi scherp, tenminste zijn torso, en die mensen daarachter zijn subliem neergezet.
Maar het was mooier zonder dat rekje :) |
als ik dat rekje wegzet denkt die jongleur dat ik m wil stelen ;)
|
Je had ook best (bij uitzondering) kunnen vertellen dat je een foto ging maken :p
|
prachtige dieptewerking die mensen op de achtergrond *trekt geleerd gezicht en frunnikt aan sik*
|
ik vind de foto opzich goed gelukt.
alleen spreekt ie mij persoonlijk niet zo aan. |
ik vind um echt heel mooi, behalve dat rekje, dat valt zo op, vooral omdat dat (waarschijnlijk) niet is bewogen tijdens de foto.
maar voor de rest heel goed. b.t.w. vond die jongleur het leuk dat je een foto van hem maakte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |