![]() |
Xena moet terug komen op tv !!!!!!!!!
Ik vind dat Yorin Xena weer moet gaan uitzenden. Ze zijn zomaar midden in n seizoen gestopt en da kan natuurlijk niet!!!! Graag reacties.
|
Voor de keren dát ik het heb gezien vond ik het een uitermate vervelende serie.
|
jajajajajaja!!!!! eindelijk iemand die het met me eens is! :) ik heb yorin toen nog een boos mailtje gestuurd, maar omdat ze te weinig kijkcijfers hadden vonden ze het niet de moeite om het nog uit te zenden, mja ze hadden best ff t seizoen, of gewoon de serie af kunnen maken, dat had toch nog maar een weekje of 5 geduurd, dus dat kon er best nog bij...
mja tis niet anders, kheb 1 Xena videoband, dus daar moet ik t nu mee doen :(:D |
Cool !!!!! er zijn ook niet echt veel mogelijkheden om hier in Nederland videobanden te kopen. Tuurlijk is internet een optie maar k zie heel wienig Xena - video's in winkels liggen....
|
Xena sukt..
|
kvin et niks
|
Niks moet.
|
Xena is cool :P
(Offtopic: Speelde Craig Parker niet in Xena? Of anders in een soortgelijke serie.. toch? :)) |
nee, moet niet. mag zelfs niet
|
Citaat:
verder kun je wel kopen op internet, maar vaak alleen vanuit Amerika, beetje duur dus :( misschien kun je via www.xenahercules.com wel iets bestellen..? :) |
Nee, vroeger keek ik het weleens, maar dan vooral als ik niks beters te doen had.
Ik vind het maar een middelmatige serie en voor mij hoeft het niet meer terug te komen |
Xena is cool
(Offtopic: Speelde Craig Parker niet in Xena? Of anders in een soortgelijke serie.. toch? Wie is Craig Parker dan? :Rolleyes: |
Citaat:
2. inge heeft gelijk, want Craig Parker heeft idd een aantal keer in Xena gespeeld, hij deed een aantal guest appearences :) o.a als Prince Sarpordon, King Cleades en Bellerophon. Daarnaast heeft hij ook een aantal keer Lucius gespeeld in Hercules, de soortgelijke serie die inge ook bedoelt waarschijnlijk ;) dus... |
Jajaja, Craig Parker is dus de reden dat ik het vanaf nu ook wil zien! Ben er namelijk achter gekomen dat hij ook in Xena speelt, toen ik info aan het zoeken was. Craig speelde namelijk Haldir in LotR, en ik ben 1 van de weinige mensen die Haldir ook knap vindt, dus zocht ik plaatjes van Craig, ik zag dat hij errg knap was, toen zocht ik info, en vervolgens zag ik dat hij in Xena speelde. Daarvoor had ik het nog nooit gezien, maar ik wist toevallig dat Yorin het uitzond, maar toen ik maar weer eens op Yorin text keek, zag ik dus dat het nie meer kwam. Maar ik wil Craig...
|
Citaat:
mja eigenlijk is dit topic vrij loos, want ik denk dat Xena al ongeveer een half jaar niet meer op de tv komt :( en daarbij heeft Craig maar in een paar afleveringen gezeten, helemaal in het begin, dus hij had er nu toch niet meer ingezeten :p weet iemand trouwens door wie die God Ares gespeeld werd/ die vent vonk altijd cool :D |
ik ben blij dat het eindelijk van de buis is,.. ik vond het een saaie kutserie met geen verhaallijn behalve xena wint
|
Xena is een van de slechtste televisieseries die ik ooit ben tegengekomen (en heb gekeken bij extreme verveling). Misschien is Hercules nog erger, maar verder tipt er weinig aan... Xena!
|
Citaat:
|
hehe ja ok het was ook geen goeie tv serie, maar ik vond het altijd errug leuk om te kijken, vooral altijd al die debiele gevechten, alsof 2 vrouwen 30 andere mensen aankunnen, was altijd wel komisch :D
*en de hunks en babes niet te vergeten;)* |
Citaat:
(y) |
Alstjeblieft niet, zeg. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Is vorig jaar omgekomen. :/ Verbaasd me dat die serie het zolang heeft volgehouden. |
Nee, vind ik niet. Heb die serie eigenlijk altijd overdreven gevonden. :)
|
Citaat:
ja eigenlijk wel, als je kijkt dat bijna niemand het boeiend vond...mja kgeloof dat het in Nieuw Zeeland (waar het vandaan komt) wel heel erg populair was..:) |
Xena is best lekker....
PS: Op de duitser om 2 uur 's nachts...( wel "nachsynchronisiert".... :eek: ) RTL+ ;) |
Citaat:
|
O...
vaag :D... Nou ja zal wel komen dat ik er dichtbij woon?... 30km... ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |