![]() |
Havo Kunstgeschiedenis
Ik zou graag willen weten wat er geleerd moet worden voor kunstgeschiedenis Havo.
Wat mijn leraar zegt is namelijk: van Romaans tot Heden. (uit het boek Kunst op Niveau) Maar wat op Kennisnet staat is: • Schilder- en beeldhouwkunst van de late Middeleeuwen en de vroege Renaissance • Schilderkunst van de achttiende eeuw • Beeldhouwkunst uit de eerste helft van de negentiende eeuw • Architectuur, beeldende kunst en vormgeving van 1850 tot heden. Wat moeten jullie leren? En welk boek hebben jullie? |
:eek:
wij hebben kunstgeschiedenis al gehad....2 april... :eek: maar wij hadden hele andere boeken, en het examen ging helemaal niet over de stof die daar in stond :eek: had toch een 6,3 :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus wat mijn leraar heeft opgegeven is fout? |
Citaat:
wij ( en met ons half nederland ) hebben het examen kunstgeschiedenis al 8er de rug... het was nieuwe methode, en viel daarom buiten de oorspronkelijke examen periode... anders zorg je de volgende keer eerst ff dat goed geinformeerd bent voordat je begint te rolleyen! |
Citaat:
|
Citaat:
duidelijk filosofie gevolgt.... |
Zienderogen kunst, heb ik, en schijnt het beste boek te zijn.
Naja ik heb 'ergens' op inet gelezen dat 't dus ongeveer vanaf Barok gaat, en met na druk op de 19e/20e eeuw. Ik weet alleen bij god niet waar dat stond. Grieken en Romeinen kan je iig achterwege laten, doorlezen kan nooit kwaad. Heb je oude examens bekeken? Naja als je een beetje redelijk voor KG staat, kan je die examens met 2 vingers in je neus maken. :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik zal ook nog wel ff antwoord geven ;) HAVO, theoretisch, tekenen :D dus....:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |