Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   lachwekkende acties (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=475062)

Oma 13-05-2003 11:52

lachwekkende acties

Hmmmz je meest lachwekkende acties toen je stoned of dronken was?!

oké ik was een keer zo dronken dat ik over een afstand van 10 min. lopen 3.5 uur deed...kruipen, vallen, opstaan, strompelen, bijna op de weg slapen en weer half getilt naar huis gelopen...zag er wel comisch uit

Toen ik stronken was de hele avond met zo'n vaag stemmetje schreeuwen: WE SEXEN ALLEEN MAAR, WE SEXEN ALLEEN MAAR en dat achter elkaar door...beetje irritant

nouja nog veel meer acties, maar eerst jullie ow...
owja ging ook een keer in een dronken bui de sloot in springen in me ondergoed en toen belande ik op een fiets...zeer pijnlijk

michieltje 13-05-2003 14:35

's nachts mensen LATEN zwemmen :D

Minni 13-05-2003 18:17

oooh das wel een goeie...
ehmm
ik maak er echt ontzettend veel, maar deze was wel erg :o

ik was samen met een vriend van me in mn huis, hij had een cd bij zich.

dus we doen die cd in de speler, en wachten af
er begint een piano te spelen
hij kijkt me zo aan van: WTF :eek:

en daar bleven we 30 seconden verstijfd van vaagheid..
het was een cd van mij, en ik snapte écht niet hoe dit nou kon (en hij ook niet)

wat bleek nou, had ie zijn cd bovenop de mijne in de speler gelegd :o

nu klinkt het echt minder, je had er bij moeten zijn
maar we lagen echt heeeeeeeeeelemaal plat :D

Livjatan 13-05-2003 23:28

Citaat:

omajunk schreef op 13-05-2003 @ 12:52:

nouja nog veel meer acties, maar eerst jullie ow...
owja ging ook een keer in een dronken bui de sloot in springen in me ondergoed en toen belande ik op een fiets...zeer pijnlijk

Omajunk woont definetely in Amsterdam!

ook harrie 14-05-2003 06:30

Citaat:

Minni schreef op 13-05-2003 @ 19:17:
oooh das wel een goeie...
ehmm
ik maak er echt ontzettend veel, maar deze was wel erg :o

ik was samen met een vriend van me in mn huis, hij had een cd bij zich.

dus we doen die cd in de speler, en wachten af
er begint een piano te spelen
hij kijkt me zo aan van: WTF :eek:

en daar bleven we 30 seconden verstijfd van vaagheid..
het was een cd van mij, en ik snapte écht niet hoe dit nou kon (en hij ook niet)

wat bleek nou, had ie zijn cd bovenop de mijne in de speler gelegd :o

nu klinkt het echt minder, je had er bij moeten zijn
maar we lagen echt heeeeeeeeeelemaal plat :D

hehe, weet je hoevaak mij dat gebeurd

punkyfun 14-05-2003 13:57

ik moest een x egt ernstig kotsen....ik ren naar de steeg achter het huis...ik kotsen...maar een vriend van me (ook dronken) dagt dat ik over mn voeten kotste...dus trektie mn benen onder me vandaan...en ja hoor daar lag ik in mn eigen kots

bindmiddel 14-05-2003 14:34

Ei in magnetron, was lollig. :D

opruimen was minders.

magnetron heeft et overleefd. :cool:

Anarchychick 14-05-2003 15:45

Ik ben eens een keer echt een half uur bezig geweest om mijn knoop dicht te krijgen toen ik stoned was :P
Mja, dat heb je zelf niet door dan hea, dat je al zo lang bezig bent..ghehe

Lepra de Clown 14-05-2003 17:06

Ik heb op Terschelling geprobeerd onder invloed van extreem veel drank en joints een jutenjeep in mijn eentje op zijn kant te leggen. liep af in een achtervolging te voet met twee juten achter me aan. Ik kom al mijn hele leven op Terschelling en heb twee juten die daar woonde af weten te schudden in hun eigen dorp :D (y) (y) :D

"Beltaine" 14-05-2003 19:00

ik ben een keer in een sloot gesprongen, maar gelukkig belandde ik op een soort vlondertje. voor de rest niks schokkends.
ja op mn 16de verjaardag, met een emmer kotsend op de bank, en toen kwamen er opeens nog mensen langs, ik was wel ziek maar had ontzettende lol en bood ze zelfs nog wat te drinken en wat te eten aan.
moet er vast heel komisch uit hebben gezien.

harrie the 5th 18-05-2003 10:22

Gister toen we terug kwamen van een verjaardag draaide stijn (schizox) ineens rechtsaf recht tegen een muur, ik ren eropaf en schreeuw: kuthoop, wat ik natuurlijk niet deed, hij keihard rennen, POENK, met zijn kop tegen de muur.

love is life 18-05-2003 12:09

Toen we net geblowd hadden in een bos doen alsof we door de FBI opgezocht werden en van de ene boom naar de anderen hollen :p

lil_jj 18-05-2003 15:52

ik was op stap en had al wat teveel gedronken en geblowt :D en ik moets ff naar de wc ik naar de wc doe em op slot maar die deur was al wat kapot hij bleef op een kiertje openstaan maar zat wel op slot maar omdat ie op een kiertje stond d8 ik dat ie open was dus ik de hele tijd tegen de deur aanduwen wou die nooit open heb ik daar 10 minuten vastgezeten voordat ik er8ter kwam dat ik em op slot had :o

cha0s 18-05-2003 16:06

Onne en ik op lowlands een vrouw ervan weten te overtuigen dat we onze hanekammen met stierensperma omhoog zette... ze had aan m'n kam gezeten, en ze zat heel wazig te kijken en haar hand af te vegen aan haar broek, alsof ze iets smerigs had aangeraakt. toen is ze 'r heel snel vandoorg gegaan, helemaal nerveus. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.