![]() |
Ik ga kapot
Ik heb sinds een paar dagen verkering met een meisje waar ik heel veel moeite voor heb moeten doen.
Nu is het probleem ze heeft hele strenge ouders en we zouden eigenlijk woensdag wat gaan doen maar dat gaat niet om dat ze niet mag. En nu heeft ze het bijna uitgemaakt omdat ze het niet meer ziet zitten omdat we mekaar zo weinig zien. Kom ik een goed persoon tegen dan krijg je die ouders :mad: . Ik zie het nou allemaal gvd niet meer zitten en weet niet wat ik moet doen (heb nergens meer zin in enzo) Wat kan ik het beste doen nu? groeten dino84 |
Na zo even al uit maken?
Hoe oud is ze eigenlijk dat haar ouders haar leven nog bepalen?! |
ontvoer dr ..hebbie ook geen last meer van dr ouders..................
kheb ut zelfde probleem alleen de zeikerige ouders zijn dan wel mijn ouders :( |
Ze is 15 en ze komt uit een klein dorpje.
En ik zal echt alles eraan doen om haar terug te krijgen maarja zo klote als nu heb ik me nog nooit gevoeld |
praat met die ouders, vraag waarom ze neit weg mag, en kijk of jullie een regeling kunnen treffen over uitgaan enz. ze is 15 *net zo oud als ik* en toch wel zelfstandig genoeg om te beslissen. ook ik mocht eigenlijk nooit in het donker over straat, maar mijn vrienden brengen me thuis. zo kan het dus wel:)
|
Het probleem is der ouders weten niet dat ze een vriend heeft.
En ben nog nooit bij haar thuis geweest dus greetz |
Afwachten is het beste wat je vooralsnog kan doen. :)
|
geduld hebben, als ze net zo veel om jou geeft, dan zal ze er alles aan doen om jou vaker te zien.....
|
Citaat:
|
gwoon mee naar d'r huis gaan en misschien kunnen jullie dan samen ff uitlegge wat jullie gaan doen enzow :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |