![]() |
Eten in de zaal?
mogen jullie zelf je eten en/of drinken meenemen de zaal in? wij mogen dat allebei niet:( krijgen een flesje AA en mogen geen eten meenemen.
Hoe kan het dat dit per school verschillend is? de examenregels zijn toch landelijk? |
Bij ons op school mag je zelf niets meenemen, we krijgen een kop thee of koffie. Maar omdat ik een te lagen bloedsuikerspiegel heb en dus moet eten mag ik wel wat meenemen :D (goede smoes misschien??)
|
eeehmz...wij mogen zelf eten en drinken meenemen, zolang het niet chips is of iets in die richting ( het moet dus niet storend zijn voor medeleerlingen, maar dat spreekt voor zich ) en van de school krijgen we koffie en/of thee...
|
Vorig jaar waren er bij mij alleen een paar mensen die dat bv op een lolly gaan bijten of iets hebben met een enorm krakerige verpakking. Zelf had ik muntdrop mee genomen, daar kan je lekker op sabbelen, maakt geen geluid en 't is lekker :) Verder flesje water/roosvicee ofzo.. Maar iig geen chips, dat is echt verrot voor de anderen.
Dat is per school verschillend omdat sommige scholen vinden dat leerlingen daar last van hebben, andere scholen beweren dat leerlingen er last van hebben wanneer ze níet mogen eten. 't Staat ook nergens in formulieren ofzo dat je mag eten, alleen in formulieren van school. Ik weet trouwens zelf nog niet of ik wel mag eten, doe staatsexamens en er staat niets in de regelementen over eten... Zal dat straks eens aan iwein vragen. |
Citaat:
Snoep, lollies, drinken enzo mag als het geen geluid maakt |
als iedereen een blikje cola o.i.d meeneemt krijg je vast ook een grappig effect bedenk ik me opeens...
|
Volgens mij mogen we alles eten/drinken wat we willen, zolang het maar niet storend is voor de rest. Van school zelf krijgen we koffie of thee voor zover ik weet.
Ik neem zelf waarschijnlijk gewoon een flesje water mee (drink ik altijd en ik geloof eigenlijk niet dat je nou ineens echt zo heel veel energie krijgt van AA-spul ofzo :p:)) en een appel ofzo. Ik zie wel :D |
puh leeeze
is men echt zo ver heen dat je niet eens 3 uur zonder vreten kan? iedereen doet alsof het een survival is ofzo "he wat neem jij allemaal mee?" "wat ga jij eten hihihi, want dat mag toch bij een examen?" ja ik ben chaggie |
Citaat:
|
Ja wij mogen eten en drinken meenemen; ik weet niet of het verboden is om iets krakends mee te nemen, maar de meeste mensen hebben het fatsoen dat niet te doen :) (gok ik, was bij SE ook zo).
En drinken mag ook, we krijgen ook drinken van school :) |
Citaat:
|
Ik had een flesje water/fris, brood (voor als de maag een eigen leven wil gaan leiden) en druivensuiker/dextro mee.
De eerste en de laatste gebruikte ik wel (vooral de laatste, als ik een tekst zat te maken en het even niet meer wist, het heeft me er echt doorgeen gesleept ;)) |
Hahaha heel storend chips en dergelijke..
Zou lullig zijn als iemand een blikje of flesje (met koolzuurhoudende drank erin) mee zou nemen, en dat je dat dan heeel hard zou schudden :rolleyes: Als die wat wil drinken ligt heel zijn tafeltje vol hihi :cool: :rolleyes: Mmm.. ik neem lekker denk ik een zak lekkere snoep mee en kauwgom... kan je beter van nadenken schijnt... Eet smakelijk guys! :D |
geen idee, don't care
|
Ik ben echt heel boos want we mogen alleen maar drinken meenemen! Wat is dat nou voor doms. Als je gewoon geen geluid maakt dan maakt het toch niets uit.. stomme lui
|
Eten heb ik geen behoefte aan als ik examens zit te maken... ik neem wel een zooi vocht mee, denk ik...
:p eens kijken wat ze zeggen als ik met een sixpack Heineken aan kom zetten :D :p |
Geen idee eigenlijk wat er bij ons op school mag, toch maar eens gaan navragen.
|
Volgens mij mag het wel bij ons. Er is in iedergeval niet gezegd dat het niet mag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |