![]() |
Geschiedenis HAVO
Nederland en hun gezagshebbers hoe ga je dat leren? dat is echt klote :eek: , heel geschiedenis is klote
|
oeh ik vind juist dat gezeik over de sovjet-unie veel moeilijker...maar dat van Nederland gaat vooral politiek, en dat onderwerp spreekt me meer aan.. echt leren doe ik niet, we hebben deze stof dit jaar behandeld, iets vergelijkbaars in de vierde, en ook bij maatschappijleer ( in de vierde ) is de nederlandse politiek zeer grondig aan de orde gekomen...dus ik kan je helaas niet echt helpen...
|
Alles goed lezen.
Alle belangrijke jaartallen, partijen, gebeurtenissen op een rijtje. Klaar. |
euhmz, ik vind het sovjetgedeelte ook moeilijker... maar ik lees alles deze week goed door, en volgende week kijk ik ff door de samenvattingen die we oa van school hebben gekregen. Opwww valt er over geschiedenis bar weinig goeie info te vinden, volgens mij...
succes!!!!!! :) |
Tja.......ik heb allebei de boekjes helemaal doorgelezen en alle stencils en denk wel dat ik een 6je haal maarre.......Sovjet-Unie is veeeeeeeeeeel Moeilijker...... :o
|
SU is klote en Nederland is ook niet leuk maja. Ik dwing mezelf de laatste dagen om elke dag 2 hfdst door te lezen en dan heb ik vrijdag alle 10 hfdst gelezen, zodat ik daarna nog kan oefenen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |