![]() |
Havo ECONOMIE
ja gaat lekker, met economie wat leren jullie dan 2 boeken van percent helemaal of gewoon 26 samenvattingen van al de hoofdstukken? samenvattingen lijkt me nogal makkelijker :rolleyes:
|
ja gewoon samenvattingen leren.... je moet kijken op:
http://piazza.iae.nl/users/economie/index2.htm username: leerling paswoord: best daar kan je echt superveel mee, staat goed uitgelegd enzo.... veel succes |
Ik ben nu bezig met die 2 boeken .. Het eerste bijna af. (god, wat is die toch saaaai, zeg) Maar ik maak inderdaad samenvattingen. Wel veel werk, trouwens...pfoe..
|
Ik ga niet alle stof leren. Ik maak proefexamens. Voor SE's haalde ik meestal 5jes maar nu ik deze proefexamens maak gaan de punten van die proefexamens naar boven, ik zit nu rond de 7.
En wat ik nog niet ken ga ik nog goed leren! (y) |
Ik leer gewoon de 4 modules en maak samenvattingen. Het moet lukken, moet een 4,5 halen :S
|
euh, 2 boeken van percent? ik heb dr maar ééntje! kheb ook economie deelvak, wete niet of totaal er twee heeft...
ik lees de boeken gewoon door en hoop dat dat voldoende is om een 4.4 te halen :o |
Wij hebben geen boeken van Percent, wij hebben een soort van stencilmap die de leraar heeft gemaakt... Samen met 5 anderen ofzo:S
|
je hebt al een economietopic geopend, ga daar maar in verder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |