![]() |
rekenmachine-> TI
Weet iemand zeker of je scheikunde, natuurkunde en wiskunde spiekbriefjes in je rekenmachine mag stoppen, dus als programma? Mn wis-docent zegt van wel..., maar hoe zit t dan met natu en schei????
|
Voor wiskunde iig wel, verder weet ik 't niet. Of je nu een formulekaart of boekje met formules meeneemt, of alles in je GR zet maakt dan ook niet zoveel uit. Voor na-schei weet ik 't niet, sorry...
|
Thanks. Voor wis staat niet alles op de formulekaart hoor! Zoals de formules voor het zwaartepunt en iets met cos sin..
|
Citaat:
|
ik heb voor alle 3 de vakken vanalles in mn GR staan. idd de formules voor krachtmoment en zwaartepunt bij wiskunde, bij natuurkunde en scheikunde wat dingen die niet in binas staan, maar die je wel moet weten
|
op mijn formule kaart staat maar 1/3 van het totaal aantal formules die je kan gebruiken op en wiskunde toets
die andere 2/3 mag ik er dus handmatig in gaan stoppen het is toegestaan overigens, en zo niet: ze kunnen het toch niet controleren natuurkunde en scheikunde hebben geen formules, dat zijn gewoon vaardigheden :) |
Citaat:
|
Er zijn al verschillende topics over geweest. Misschien kan je de volgende keer eerst even zoeken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |