![]() |
Economie zuigt!!!!!
Economie moet ik een 5,2 halen maar als ik dan al die boeken ga doorwerken is het echt niet meer te doen hoor tis zoveel enz. tis kut, iemand tips ofzo? :cool:
|
pfhh ik heb geen idee hoe ik in vredesnaam economie zal gaan leren..
Ik denk dat ik maar wat uit de examenbundel ga proberen te maken en kijken hoe ik dat kan maken.. Ik zou echt niet weten waar ik anders moet beginne.. Aantekeningen en boeken er maar eens bijpakken.. Iig jij heel veel succes!! |
Economie is idd neit erg makkelijk.
Ik heb een examenbundel en heb een eigen samenvatting van ieder onderwerp gemaakt. De samenvatting las ik eerst door en toen maakte ik van ieder onderwerp een willekeurige som uit de examenbundel.Dan weet je iig aan welk onderwerp je nog aandacht moet besteden. (y) Veel succes (y) groetjes iniemienie |
Ik ben blij dat ik geen economie heb :D
Mensen die 't wel hebben: SUCCES!!!! |
Citaat:
ik heb eerlijk gezegd nog niet zo heel erg veel gedaan, maar daar staat tegenover dat ik voor de andere vakken (op wiskunde na) alles al geleerd en geoefend heb.. Maar goed, ik sta nu nog een 6.6 dus ja, als ik een 6.4 haal heb ik nog een 6.5, afgerond een 7. en dan ben ik dik tevreden! |
Jah maar ik heb het voor alle vakken gedaan.Ik wil natuurlijk wel slagen ;) Maar ik heb dit jaar dan ook daarin geen les gehad.Tenminste ik zit nog eigenlijk in vier havo maar omdat ik mavo heb en maar net was blijven zitten besloot ik in november om havo via het STAATSEXAMEN te doen. En daardoor heb ik dan ook nog geen cijfers voor een vak.( helaas moet ik van me ouders wel nog naar school maar de laatste weken heb ik dat neit gedaan om te leren).Wiskunde moet ik nog wel een keer goed door kijken voor de rest gaat het wel lukken denk ik.
Groetjes iniemienie |
tja ik heb inmiddels alweer 3 jaar economie gehad en ben dus al helemaal doodgegooid met al die stof.. :D
Maar ik ga zo maar weer eens hard aan de slag.. ;) |
pff, ja ken het, heb economie 2 (vwo) ben eerst het boek eens aan het doorbladeren om te checken of ik alles nog wel een beetje ken en dan maak ik steeds wat opgaven uit de examenbundel. ik mag een 4,1 halen dus ik kan wat verspelen ;)
|
ik moet examen mavo voor economie doen volgend jaar... hele klas doet economie... doe ik het ook maar..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |