![]() |
Hoelang blijft speed in je bloed zitten?
Ik zou wel eens willen weten hoelang verschillende drugs in je bloed blijven zitten. Handig als je bv. een keertje bloed moet laten prikken ofzo! Wiet is geloof ik 6 weken ofzo, maar hoelang bijven Speed, XTC en Cocaine in je bloed?
Alvast bedankt! ;) |
ik weet dat ghb na een halve dag sowieso uit je lijf is, das dus wel handig. Speed DACHT/hoop ik (pin me dr niet op vast) na drie weken oid. coke en heroine: geen idee, hoef ik als het goed is ook niet te weten... :rolleyes:
wiet is na drie maanden trouwens nog aantoonbaar! groetsen! |
iets van 72 uur ,als je veel water en thee drinkt gaat et eerder weg
|
Citaat:
|
joh en je moet ook ff weten natuurlijk hoe lang het in je urine zit...wiet blijft namelijk ook nog tijdje in je urine zitten
|
Zoals ]{ing al zei:
Ze testen niet op die dingen. 't Hangt er natuurlijk vanaf waarom je wordt getest, maar als je bijv wordt getest op een allergie ofzow dan gaan ze echt niet checken of er ook THC oid in je bloed zit. Tests kosten geld, je verzekering gaat echt niet betalen voor tests die je zelf niet wilt. En als je verzekering het niet gaat betalen dan doet dus niemand het. Conclusie ze testen niet op drugs als je bloed laat prikken (tenzij je natuurlijk op drugs wordt getest, maar dat zal niet snel gebeuren, of je moet hele rijke achterdochtige ouders hebben :p) |
Citaat:
|
Aantoonbaarheid
Amfetamine is in je urine 2 – 4 dagen aantoonbaar. Amfetamine is in je bloed tot maximaal 72 uur aantoonbaar. Aantoonbaarheid XTC is in je urine tot maximaal 72 uur na gebruik nog aantoonbaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |