![]() |
iemand al een jim poster gejat uit een bushalte?
:p
sorry :D |
|
Citaat:
|
ehm, waarom zou je dat in godsnaam doen? (behalve dan om de poster ritueel te verbranden.)
|
darten :) :o ogen = bullseye :p
|
ik zou hem dus gewoon stoer in mn kamer hangen :P
|
Citaat:
-gratis wc papier -op schieten met een bugs -overheen fietsen ga zo maar door |
tuurlijk heb ik hem der uit gejast stel je voor dat die meiden dat zien dan zie je alleen nog maar meiden bij het busstation
heb hem verbrand (nee dus heb hem nog niet gezien wel allemaal kapot geslagen bushokjes en as maar waar dat van is? :D ) |
Ja, of er over heen schilderen. zo heb ik ook een pvda psoter gerippt en verminkt. phat flex :D
|
Nee, ik vind dat aso. En ik vind die Jim nog niet eens zo bijzonder.
|
Geen idee.
|
Zonde van je tijd zo een poster jatten. Kan me eigenlijk ook niet inbeelden dat mensen van plan zijn dat te doen.
|
Ik Ik ik!!
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmm Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmm!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zo 't gevoel dat ik nu een hele domme vraag ga stellen, maar wie/wat is jim?
|
Citaat:
|
|
ik heb hem nog gezien,
jammer want als er iemand is die ik graag zou willen zien hangen dan is het jim wel :P |
Citaat:
|
ben ik nou de enige die die poster nog bijna nooit tegengekomen is?
|
Citaat:
Maar.... Ik schrok me vanochted dood toen ik langs een bushalte fietste :eek: Denk je alles gehad te hebben zo vroeg op de ochtend zie je dat geval nou dan is je dag helemaal verpest.... :( :p Maar nee nog niet gedaan, en ik zal het ook wel NIET doen. Tenzij het van Simple Plan is ofzo maar das een ander verhaal. *Jim Sucks* |
Citaat:
Gelukkig hebben de bushokjes hier geen posters. ;) |
Citaat:
|
Bij het oudpapier gooien....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste vind ik het echt geen geslaagde foto, en ten tweede heb ik ze nog niet eens zien hangen.. :confused: |
Ik zag vandaag iets op zijn haar zitten wat waarschijnlijk sperma moest voorstellen à la There's something about Mary..
Was wel grappig.. Maar ik wil er wel eentje jatten hoor, maar wel om, zoals eerder gezegd, ritueel te verbranden.. |
Citaat:
Die stem :'( |
Nee, niet gejat, omdat ik die kop niet in mijn huis wil! :p
|
Laten we sociaal gaan doen!
We stelen allemaal zo'n poster uit een buhshokje ofzo, we spreken af op een bepaalde mystieke plek, waar we onder het genot van muziek a la Rammstein dansen om het vuur waarin die posters liggen te smeulen... Oeh. :cool: :p |
Citaat:
|
Citaat:
Alarm! Alarm! Computervirus gesignaleerd! Bekijk je deze foto dan, ben je besmet. Gebruik je deze foto als achtergrond, dan ben je ziek. Gebruik je deze foto om boven je bed te hangen, dan zou ik stappen overwegen om zelfmoord te plegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jim mag nog wel es wat aan z'n armspiertjes werken voordat ie weer op deze manier op de foto gaat :D.
|
Citaat:
Maar is er voor het geval dat ook een inenting voor ofzo?? Zit namelijk niet te wachten op het Jim virus... :eek: :p |
Citaat:
Ja en aan z'n kop denk!!! Tip speciaal voor Jim: Een trein helpt nog wel es... :D :D :D |
neuh
|
Citaat:
althans dat had ik ook :o |
Wat slecht, zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ik nou de enige.. of lijkt Jimm echt op Maikel ( :S ) Jacksonnn? :p
blaatt :confused: ik vin de pozter stomm (n) maarja. ieder zn eigen smaak doeii |
Argh! Stop alsjeblieft met het quoten van die foto :mad:
1 keer is al te veel... |
Idd, die foto is erg, ofschoon ik deze wel grappig vind: :o
http://members.lycos.nl/perseuversel...847043.jpg.upl Oud, maar leuk :o |
Gelukkig niet.
|
http://www.telegraaf.nl/crazylife/fo...r.jim2.000.jpg
http://www.peterwilkinson.karoo.net/...%20jackson.jpg Nou Saffurr, ík zie het iig niet :D Hoewel.. Nu ze zo onder elkaar staan... :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |