![]() |
houden van
waarom zijn de mensen van wie je het meeste houd ook altijd de mensen die je het meeste pijn doet en waarom doen de mensen van wie je houd je altijd het meeste pijn?
Wie heeft t antwoord voor mij, want ik zou t niet meer weten |
Logisch toch, je trekt je de dingen die die mensen doen nou juist veel meer aan. Dus niet raar dat je het dan ook erger vindt.
|
die doen je evenveel pijn, alleen betekent het meer omdat ze meer voor jou betekenen
zoiets? :confused: |
ik weet niet wat t zou kunnen zijn, ik doe altijd de mensen van wie ik t meest hou ook t meeste pijn, maar dat wil ik niet. zo heb ik helaas wel mijn meisje verloren en dat doet mij ook nog steeds pijn
|
ik heb dat ook, als ik me klote voel of ergens mee zit, reageer ik dat altijd af op me vriend. Terwijl ik dan tegen andere heel normaal doe. En andersom is dat ook zo. We bedoelen het dan niet zo, en hebben achteraf (tja.. das ook maar achteraf) heel veel spijt.
ff antwoord op je vraag: Dat komt (denk ik) doordat je zoveel van diegene houdt, en alles met haar/hem wil delen. Vaak ook is het zo, dat je elkaar heel goed vertrouwt (lijkt me logisch) en als je dan je gevoelens kwijt wil en je weet dat je je vriend(in) kan vertrouwen, je het op hem/haar afreageert! tenminste lijkt mij zo. Beetje raar uitgelegd en misschien wat onduidelijk, maar ik hoop dat je het begrijpt! |
omdat je de dingen die hun bij jou doen of tegen je zeggen ook veel meer aantrekt
|
Citaat:
|
is toch wel logisch? Als je van iemand houdt vind je het ook veel erger als diegene jou iets aandoet, of je stom vindt, oid.
|
Dus houden van staat gelijk aan pijn?
|
Als je van iemand houdt, durf je helemaal jezelf te zijn. Dat betekent dat je ook je minder leuke kanten laat zien (die ander ook) en dat kan soms pijn doen.
Maar pijn staat zeker niet gelijk aan houden van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |