![]() |
Ontharingscreme
Lo peeps,
Kheb ff vraagje over ontharingscreme.. Kheb dan wel nie sow veel haar overal :p Maar men bene best wel teveel (vind ik zelf) Andere zegge dat et hoort bij man zijn.. Maar ik vinnet nie echt zow mooi.. Maar ff over de ontharingscreme, kheb gehoort dat as je da veel gebruikt, dat je beharing dan steeds SNELLER en MEER terug komt, is dat zo? |
oei bij mij leek het of het minder werd, alleszins dunnere haartjes maar mss ligt het daar niet zo aan. scheren komt het alleszins vlugger en sterker terug, en bij harsen beschadig je soms de haarzakjes, waardoor er twee haartjes i.p.v. eentje terugkeren.
|
Citaat:
|
ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar ik ben t met je vriend eens, dat het hoort bij t man zijn... ik weet niet of ik het wel zo leuk zou vinden als mn vriendje haarloos zou zijn....
groetjes hopefully |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar kan je die creme kopen?en hoe heet t?
:D :confused: |
gewoon veet ontharingscrème, tligt bij de hars, scheerschuim en zo... ik haal t gewoon in elke supermarkt waar ze normale merken hebben, tis een langwerpige rechthoekige doos en der zit een megagrote tube in met een spatel
|
Citaat:
|
Ik vind dat eigenlijk ook niet mooi, zoveel haar bij mannen op hun benen. Bij sommige mensen komt er donker haar terug, maar bij mij niet..
|
nee, niet waar.
|
Ik vindt het vreselijk,een man zonder beenhaar (n)
Zo onnatuurlijk,kijk moet niet net een aap zijn natuurlijk,maar gewoon normaal vink zelfs wel sexy :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |