![]() |
Debat!
Hoi iedereen!
Binnekort moeten wij een debat voeren op school, de stelling is: Cd's kopieren van het internet moet verboden worden! ik moet tegen zijn dwz ik ben voor het kopieren van cd's van internet! Willen jullie argumenten voor en tegen deze stelling geven? (de voor-argumenten moet ik in het debat ook verwerpen) merci he! |
hoort dit niet gewoon op moderne talen?
overigens ben ik voor. het kopiėren van cd's van internet moet verboden worden. zo wordt er minder geld verdiend, en dus minder geld besteedt aan nieuw talent, dus uiteindelijk krijgt niemand nog een kans om een platencontract te krijgen. cd's zijn wel te duur. dat wel. maar dat is nog geen legitieme reden om er geen te kopen. bovendien zijn de hoesjes erg mooi, vaak. |
De stelling is vreemd, want je kan geen CD“s van internet kopieren. Bedoel je niet gewoon muziek downloaden via P2P programma“s en die vervolgens op CD branden? :)
|
Debatten komen me echt mn strot uit...ik had gelukkig een 7.8 en ik wil er nooit meer wat mee te maken hebben..veel succes..debateren is niet moeilijk!
|
Debatteren is echt niet zo moeilijk, je moet gewoon over 't onderwerp een beetje nadenken. Maar krijgen jullie te horen of jullie VOOR of TEGEN zijn? Mogen jullie net zelf kiezen, ofzo? ...Strange... :confused:
|
Citaat:
tegen: kwaliteit is minder. tv programma's/films opnemen is ook legaal. |
Citaat:
|
Citaat:
En waarom nieuw talent? Alsof er nu zoveel leuks is op de CD markt! En ja, er zijn bands die wel goede muziek maken, maar die worden gewoon gedupeerd door de mensen die hun CD's branden in plaats van kopen. Maar die zul je wel niet kennen. Al met al vind ik dat jij een aardig kortzichtige reactie geeft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |