![]() |
Rise of Nations
Wie heeft dit spel al? Ik heb net de volledige versie gekregen, en hij lijkt me supervet. Heeft iemand de demo al gedaan ofzow?
|
Volgens mij is dit spel nog niet uit het Beta-stadium. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zegt dat je het spel al hebt, heb je al gespeeld? Wat voor soort spel is het? ( afgezien van RTS, dat wist ik wel ;) )
En veel "backups" die op inet rondzwerven zijn volgens mij beta-versies. Maargoed, nevermind. :) |
Citaat:
De demo is dr ook al trouwus, dus probeer die uit zou ik zeggen. |
Citaat:
Tis iets tussen AOK en Civilization voor zo ver als ik begrepen heb. Lijkt echt vet :) |
Tis best leuk, maar wordt na een tijdje toch eentonig..
Maar MP heerscht :P |
http://members.chello.nl/~j.vandeursen4/0wnage!.JPG
Ik tegen mn oom, ik ben WickedOne.. hij Daredevil ;) Was wel een leuk potje.. alleen ging hij veel te laat opzoek naar olie |
ja superbruut spel :) beetje mix tussen ehm tsja, civilisation en empire earth, maar met age of empires controls :)
erg phat, kep eindelijk de hele wereld verovert met de aztecs, doe nu alleen nog maar quick game :) steeds een graatje moeilijker :) ben nu bij moderate met 5 tegenstanders :) erg phat erg verslavend. |
Ik heb wereld veroverd met romeinen, is wel cool, alleen vind ik MP beetje sucken. Ik ben WC3 gewend, en dat speelt gewoon veel sneller. Bij RON duurt alles zo lang, eerst alles researchen, dan de verschillende resources opzoeken etc, ik hou niet zo van die langdradigheid:D
|
http://www.xs4all.nl/~cmthvv/zzz.jpg
hier was ik letterlijk in slaap gevallen :), ik ging liggen op bed en 10 seconden later sliep ik :D spel draaide nog. Zo zie je maar weer, ook op easy is de enemy idle als je zelf idle bent. |
lol :D
|
man je hebt 2 uur geslapen! :D
|
Citaat:
|
Dat ziet er goed uit. Volgens mij hebben we een nominatie voor de to-buy list :)
|
|
dit gaat mijn bankrekening weer niet leuk vinden :o
|
Weer iemand waar je het vandaan kan halen??//
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |