![]() |
cs-sc0res
was gemidd. jullie score bij cs? :rolleyes:
|
De ene keer 5-15, de andere keer 15-5. :/
Ik bedoel, wat is gemiddeld. Ligt aan de server, de map, etc. Beetje raar topic dus. ;) |
beetje vage smiley keuze, alsof je je eigen topic neit serieus neemt :p
ik sta meestal dik in de min.. ben ook csn00b,. en gestopt door headshots heletijd :\ |
Vroeger, heel vroeger, toen ik nog CS speelde en de wereld nog onschuldig was ;), was mijn kill-death ratio gemiddeld 1.5:1 of zo. Soms met hoge pieken en soms uiteraard met diepe dalen. Ik was dus niet zo goed.
|
het varieert meestal tussen 3:1 en 1:1
ik speel ook haast nooit meer negatief beste -0 score ooit is 35-0 meeste granaat kills met 1 granaat is 4 (en dat is niet met critical grenade) |
Gemiddel 3:1.
Als ik beetje zit te rotzooien 1:1 of zelfs lager. Als ik goed speel kan ik zelfs hoger dan 10:1. http://picserver.student.utwente.nl/...18128&size=384 |
75-6, redelijk leet..
kome jullie weleens@zvdk? |
ff ruzie uitlokken :p
CS SUX TO RULEZ :D |
Ik hou het op Koen zn reply :)
Dat is in mijn geval ook zo |
Citaat:
|
als je op een goede server speelt kom je niet hoger dan 5:1 ratio's op zijn hoogst
ja misschien in het begin 5-1 maar niet 50-10 elke keer als je speelt anders is het noob server :D |
op die quicknet servers meestal 135891758913651786 - 1
want dat zijn cht NAAB servers op beetje redelijke score ik denk zo 5:1 naja in begin gaat dat heel mooi, 12-0 maar voor elke death moet je dan wel 5 kills maken dus dan is het ineens heel moeilijk 5:1 komt uiteindelijk uit op 50-10 en da vind ik best nice |
zvdk zijn ook n44bservers... weet iemand nog goede servers?
|
nowon servers, allemaal van die kereltjes met ogc vol aan enzo :) best moeilijk om dan redelijk te spelen
|
uhh... nexus server zijn wel relaxt :)
ik sta btw meestal ratio 6-1 ( @nexus & zvdk, niet al te moeilijk ) |
Nexus en pizzahut zijn wel aardig, verder olympus, re-flex public en counter-strike.nl public.
Het verschilt best aardig hoe ik in het algemeen speel, als ik serieus speel en mn dag heb sta ik vaak 30-3 of iets dergelijks. |
Waar komt naab of n44b eigenlijk vandaan? Het is toch nog steeds noob?
|
Citaat:
Het is gewoon newbie hoor :P |
nee man, ik heb een weekje ofzo niet meer gecs't en daarna zie ik alleen maar naab staan...
newbie denk ik als hollander meer aan NEW.. en noob wordt nu bij allerlei zogenaamde sproei- of loop-acties gezegd (de echte betekenis wordt vervaagd in cs),, btw ga nou niet zeggen dat ik niet weet dat newbie: noob betekent (zo'n opmerking voel ik nou juist aankomen) :o |
pizzahut zuigt man... corrupte admins als de tering en dat cd gezeik heutzutage
|
Citaat:
|
Citaat:
noob betekent newbie... ;) |
Citaat:
Héél, héél vroeger (toen ik nog 10 was :p) deed ik het nog best goed zie ik aan screenshots van een paar jaar geleden (jaja) meestal had ik dan zoiets als 33-3 (hihi). Toen een jaartje ofzo gestopt en nu weer begonnen, ik word nog steeds uitgescholden voor cheater (met een score van 15-6 :p) en ben zelfs een paar keer gebanned omdat ze dachten dat ik cheatte (nee, ik doe het ECHT niet) Opmerkingen als: "ff wachten, m'n aimbot doet gaar" enzo zijn :cool: |
Ik ben jarig vandaag!!
|
Citaat:
|
Citaat:
(hadden we bij de afgelopen quake contest ook eentje die zo'n soort opmerking maakte. Je kon me opvegen :D) |
vroeger was t altijd nog wel redelijk, meestal wel 1,5:1 ofzo.
Maar tegenwoordig is ik zwaar bagger,om de 1 of andere reden loopt CS gewoon niet lekker meer op mn pc :confuse: (n) |
omg ik ben ook vandaag jarig :p :D
|
Dat wisselt, soms 1:4, soms 2:1. Meestal 1:1 of 1:1,5.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |