![]() |
[Protestsong] Gebroken Wereld
Gebroken Wereld
Bedorven wereld vol verlangen vol behoeften aan geluk De glazen bol niet langer heel Het glas gebroken, de wereld stuk Refrein: Waar eens tranen werden gedeeld Woorden samenvloeiden in overvloed Is nu geen wij meer, alleen maar ik ieder voor zich, de mensheid bloedt Niet langer nog verdraagzaamheid Niet langer liefde om ons heen De mens verandert, we zien het steeds Niet langer samen, steeds meer alleen Refrein: Waar eens tranen werden gedeeld Woorden samenvloeiden in overvloed Is nu geen wij meer, alleen maar ik ieder voor zich, de mensheid bloedt Langzaam aan dreigen we te sterven ten onder te gaan aan elkaar Want in ons grote egoïsme Schuilt werkelijk een groot gevaar Refrein: Waar eens tranen werden gedeeld Woorden samenvloeiden in overvloed Is nu geen wij meer, alleen maar ik ieder voor zich, de mensheid bloedt Lijdzaam kan ik slechts beseffen Als een schakel in de rij Dat ik toch niets uit kan maken Dat moet samen, dat moeten wij Refrein: Waar eens tranen werden gedeeld Woorden samenvloeiden in overvloed Is nu geen wij meer, alleen maar ik ieder voor zich, de mensheid bloedt Opdracht voor school.. |
Ik vind hem mooi! echt goed zelfs. Ik heb de melodie niet helemaal te pakken maar hij loopt toch... snap je :)
Nee echt ik vind het kwel. Het enige waar ik iets op kan aanmerken is dat je misschien iets meer moet zeggen, tastbare voorbeelden. daar spreek je meer mensen mee aan. 'dat moet samen dat moeten wij' er staan echt zulke sterke zinnen tussen echt waar! |
Citaat:
Het geeft heel duidelijk een beeld weer van waar je tegen protesteert. ps: heb je het al moeten voordragen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |