![]() |
idee voor date
een date....
maar wat ga je doen??? ik wil niet iets afgezaagds als bioscoop, iets drinken erges, of een etentje.... iets leuks...echt iets tofs...MAAR WAT?!!?!? groetjes kiki |
Bowlen. :)
|
hahaha tja...maar dat is toch niet leuk met zn 2-en en ik ben daar echt zon kluns in.... :rolleyes:
pfff ik wil echt orgineel uit de hoek komen maar het is moeilijk |
gewoon met neuken!
of naar de speeltuin natuurlijk ;D |
Citaat:
serieus: vraag hem of hij iets leuks wil doen, en zeg dat hij mag kiezen! En zeg er bij dat je iets origineels het leukst vind. Ik weet niet of jullie al iets hebben, maar als dat wel zo is, zal hij zeker zijn best doen om iets origineels te verzinnen. En als jullie nog niets hebben, en hij vind je wel leuk, doet hij dat ook. En als hij je niet leuk vind, laat hij dat wel merken. In alle gevallen ben jij van je probleem af: 1) hij bedenkt iets voor je 2) er hoeft niets meer bedacht te worden ik hoop voor je dat eerste! Succes! |
Citaat:
|
Schaatsen (y)
|
Citaat:
en anders skaten in vondelpark ofzo? (of ergens anders :D) |
Met hem de hond uit gaan laten, maar ja dan moet je wel een hond hebben :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
picknicken
kinderboerderij |
potten bakken :D
kaarsen maken :D en euhh bowlen/blowen :D of combinatie daarvan boswandeling (y) parachute springen bungee jumpen naar madame tussaud naar de apenheul allemaal gekke dingen die je tog niet gaat doen. |
Samen naar 6 Flags! (y)
Mark :cool: (die zelf bij een bowlingbaan werkt in de keuken) |
Citaat:
|
Zwemmen, skieen/snowboarden
|
Samen gezellig yoghurt eten :D
hehe sorry :o |
Hihi, naar de Apenheul, zo gaaf!!! :D
|
EFTELING!
koop een zomertour, kan alleen in zomer, en ga touren door nederland!!! |
ja bedankt voor alle reacties...
nee we hebben nog niets....was het maar zo...zucht ;) wel aantal leuke ideeen erbij...zat zelf ook al aan iets van pretpark te denken ofzo of strand hahaha en die joint roken...da bewaren we nog even... maar meer ideeen zijn altijd welkom :) |
Citaat:
|
haha ik ben wel heel bang maar dat heb ik wel voor hem over :rolleyes:
ik zal het wel voorstellen aan hem...of strand...dat is toch ook wel leuk ?! :rolleyes: |
Een nachtelijke strandwandeling :) En een kampvuurtje maken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik blijf heus mezelf wel hoor...ik ga me echt niet veranderen voor hem...dus :)
|
Citaat:
hmmm volgende keer gaan we dus pottenbakken ;) |
dierentuin
|
Samen gezellig koken ofzo
of ja schaatsen (las ik net vond ik wel een cool idee):) |
Citaat:
|
samen koken is ook nog een optie alleen ik kan echt werkelijk niets koken haha... een eitje bakke.. ;)
schaatsen vind ik nix...als ik het eenmaal weer een beetje heb geleerd vind ik hetniet zo heel spannend om alleen beetje rondjes te gaan rijden :cool: maarrr alle ideeen zijn nog steeds welkom hoor...kan er nu toch even gn haast achter zetten en wil ik ook niet dus :) |
ga je toch gewoon met het kookboek erbij samen gezelli koken, hartstikke melig! Je kan by tha way ook naar de sauna gaan, kun je elkaar gelijk ff bekijken, haha :)
|
potje poooooolen
ook lekker origineel :) |
snachts zwemmen in buitenzwembad:P erg kewl als je alleen bent met je date :)
|
Citaat:
En ga daarna bijvoorbeeld een film kijken of een spel met vragen voor elkaar bedenken of zo gewoon iets wat je alle 2 leuk vind en waar je alle 2 wijzer van word ;) |
uhh ja ik kanidd wel voorstellen om samen hier thuis te gaan koken ofzo...
andere optie is dan nog het strand en verder leek me snowboarden ook wel leuk (mag hij het mij leren :D ) en verder haak ik toch maar af van six flags, iets te veel enge achtbanen :eek: meer tips nog steeds welkom :p |
kweet wel ni hoe oud je bent maar mss kan jee samen op weekend gaan aan de zee ofzo :)
kan ook leuk zijn :) |
picknicken (niet al te uitgebreid, gewoon handoekkie en wat koekies en wat te drinken) in t park :)
|
mmmm.. je kan tegenwoordig al voor 59 euro een dagje naar parijs.. wat is er nou meer romatisch dan de stad van de liefde.. ;) ennuh.. het is wel origineel.. want niemand had het nog gezegd..:P
|
bungeejumpen uiteraard:D(Y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |