![]() |
altijd met zn 2en of ook met meerdere
Doet iedereen het hier altijd met zn tweeen op een kamer of is het ook wel eens voorgekomen dat er meerdere mensen het in dezelfde kamer deden.
Dit vroeg ik me af omdat ik het laatst met mn vriendin had gedaan na afloop van een feestje waar nog een stelletje bleef slapen. Wij sliepen dus met zn 4en in een kamer. Toen savonds die anderen ritmisch begonnen te bewegen enz onder de dekens kregen wij er ook zin in aan zijn toen ook aan het werk gegaan. sochtends weer zoiets gebeurd. Was best lekker maar dat kwam dat ik ook door de nodige alcohol. |
geil :o
|
Wij liggen altijd met twee bontpoezen naast ons. Telt dat ook?
|
Ik heb het nog nooit met meerdere mensen in een kamer gedaan nee.
|
haha, hangt ervan af of hun stil liggen te slapen of ook iets stiekems doen...haha
|
Ik heb dat ook nog nooit gedaan en het zal waarschijnlijk niet snel gebeuren. Overigens snap ik best dat het ontzettend geil kan zijn. :)
|
Ehm ja. Best voor lul achteraf. We hadden ook de nodige alcohol op en lagen met z'n 12en op een kamer. Allemaal luchtbedjes naast elkaar. Toen iedereen sliep hebben we elkaar op lopen geilen ('droogneuken', achterlijk woord), op een krakend luchtbed... :o Later met de hand afgemaakt. En nu maar hopen dat niemand het hoorde.
|
Dus dat gekraak en gekreun kwam van jouw/jullie.........
|
mja btje hetzelfde als bij jouw/jullie, we bleve met 2 'stelletjes' bij elkaar slape en toen begonnen die andere 2 ook, toen wij ook maar begonnen :o
btw. het was wel onder de dekens ofzo, want dat hoeve die andere nou weer net niet te zien gewoon :cool: |
Nee, maar wel eens meegemaakt dat een ander stelletje lag te krikken waar we met nog 4 anderen lagen. Ze dachten dat we allemaal sliepen, maar op die kamer hing een boiler die om de zoveel tijd aansloeg, waarvan ik nogal eens wakker werd. Hoor je ineens gehijg en gekreun, tis weer eens wat anders. Maar diegene die erlangs lag had het ook in de gaten en heeft er toen een kartonnen plaat van 2 bij 2 overheen gegooid, waardoor ze toen maar gestopt zijn (lijkt me best klote, denk je dat niemand het merkt, wordt je zo gestoord...)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me ook wel geil om HET te doen tegelijk met een ander koppeltje naast me. Kweet eigenlijk nie waarom. |
Wel handwerk met anderen erbij :o Maar die wisten daar niks van, zo goed waren wij :D
Verder niks, eigenlijk. Yay ons. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |