![]() |
Hoe moet een jongen dansen om de vrouwen te interesseren
ofzoiets :p
ik sta altijd maar in een hoekje te staan, beetje luisteren naar de kansloze skihut herrie eigenlijk :p |
Dat maakt niet uit
Zolang ie maar danst:) Dansen roeleert en ik vind het cool als een jongen danst! :o (Jongens doen zo stoer, maar durven niet te swingen, bang om af te gaan, ze willen altijd winnen!) Dansende jongens =:cool: |
what the fuck lult die blauwe kut smurf ? het is echt niet bijzonder als een jongen danst ofzo. en als ik dans doe ik het voor mezelf niet voor een meisje, dat is wel erg gedoemd tot de eeuwige kansloosheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dans eigelijk nooit. Ik kan niet dansen. Ik ben daar te verlegen voor. En wat alcohol ben ik er te lam voor. Ik heb ongeveer 1 pilsje de tijd om te dansen. Dan zit ik er net tussen zeg maar.
|
Citaat:
|
dat maakt echt geen kont uit, als een jongen maar danst en eruitziet alsof ie het leuk vindt :) er zijn natuurlijk wel bepaalde manieren van dansen waar ik echt op afknap, maar ik kan me niet voorstellen dat als je nooit danst je ineens tegen meisjes aan gaat staan rijden ;) :p wat ik trouwens super vind is als een jongen heel goed kan jungleën (?) :cool: maar op kansloze skihut herrie is dat niet zo'n goed idee
|
breakdance :cool:
|
Citaat:
ontopic: Als je maar danst, maakt niet uit hoe, waar of wat ofzo, dansen maakt indruk, zelfs als je het niet kunt.... |
ag als t goede muziek is vind ik t alleen maar leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is nou je boodschap?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet gewoon dansen mèt meisjes
alleen dansen ziet er sowieso minder leuk uit als je met meisjes danst kunnen ze niet zien hòe je danst, maar maak je wel indruk... ofzo |
dansen suckt!
op skanken, jungle'en (?) en moshen na! |
Hip
>en daar zijn geen direct geldende regels voor< |
hij moet hakeeeeeeeeeech
|
Citaat:
2. Ga gewoon dansen....boeit toch niet.... |
Citaat:
Wat is dat dan? |
Citaat:
Citaat:
Ja, leuk als een jongen goed kan dansen... (nuttige reply) |
Citaat:
|
Citaat:
dat 'stampen' bah (n) |
gewoon op zijn eigen lompe manier net als ik.
|
Citaat:
|
das dus helemaal geen dansen....toch bazz
|
Citaat:
|
Citaat:
*bloos* |
Citaat:
|
Citaat:
|
In elk geval niet doen:
- je ellebogen uitsteken en kniebuigingen maken terwijl je zo veel mogelijk mensen prikt mbv je ellebogen - armen om vrienden heendoen en dan maar springen - moshpit-bezig zijn (niets op tegen hoor, maar dansen is t niet:)) - tegen onbekende meisjes op rijden Voor de rest kan er weinig fout gaan. Geef je gewoon over aan de muziek. En dan niet aan foute skihut-herrie:) |
Citaat:
|
uhm... op zich vind ik 'skihutherrie' eigenlijk wel heel erg grappig, maar goed, dat was ff offtopic.
Ontopic: tis idd leuker als een jongen danst dan dat ie een muurbloempje na doet. Maar het moet ook weer niet te veel van het goeie zijn----> octopus met z'n vingers in het stopcontact. Hiphop en al dat soort muziek(iemand die ik ken noemt het negermuziek en zwartenmuziek,maar om niemand voor z'n/haar hoofd te stoten zal ik het niet gebruiken) is helemaal nix; afkraker. Dan is het nog beter als die jongen compleet uit z'n plaat gaat op hardcore(ook niet mijn favoriet, maar dit komt het meest in de buurt van hardstyle wat wel weer leuk is) Dansen op punkrock kan niet echt he? |
Citaat:
|
Citaat:
ik doe wel aan stijldansen though maar om nou de samba te gaan doen ... : \ |
Citaat:
|
Dansen om meisjes te versieren? Paar honderd euro in de ene hand, BMW-sleutels in de andere hand. Kan het niet meer fout gaan.
|
goed
|
Citaat:
|
Voor degenen die nog nooit een jongen hebben zien dansen:
-zoek een andere kroeg (bij voorbaat een discotheek) -zoek een plaatselijke homokroeg (werkt ook goed) Ik snap niet echt hè, op TMF was laatst een poll over waar je je vriend/vriendin had ontmoet en slechts 10% vindt zijn of haar liefde bij het uitgaan. Meer dan de helft ging naar school/werk. En volgens mij is dat níet de plaats waar iemand staat te dansen. :rolleyes: Maar als er nog meisjes zijn die serieus iemand (denken te) kunnen vinden tijdens het uitgaan, go ahead. Ikzelf vind dansen een kriem. Heb vier jaar lang stijldansles gehad (je moet toch wat in je vrije tijd hè, toen ik nog jong en onbezonnen was (toen je niet elke dag in het supermarktcomplex mocht hangen en internet alleen na 20.00 leuk was en MSN nog niet bestond)) en nou kan ik niet zeggen dat de bewegingen die ik doorgaans om me heen heb op de maat zijn, noch dat ze er -alleen in mijn ogen al- apetijtelijk uitzien. De meeste jongens dansen echt slecht (sorry, voor wiens hart ik breek). MAAR: Dat geeft niet, want dat is juist goed! [/Kanis & Gunnink modus] Het meest geniale vind ik nog wel de jongens op verhogingen en vooraan op de dansvloer (als de dansvloer verhoogd is). Van hen kan ik nog wel begrijpen dat ze aandacht trekken. Maar dat spul wat verder achteraan staat mee te hoppen: sorry, ik zou als meisje niet geïnteresseerd zijn, hoe erg ze hun best ook deden. Ik moet ook maar es wat meer vooraan gaan staan in plaats van bij mijn vrienden ;) |
Citaat:
|
vind eigenlijk wel dat alles van urban tot UK de beste muziek is om op te dansen.. met hardhouse etc zijn er gewoon veel mensen die een soort van uptempo aerobics doen..
ps.. club is ook wel erg lekker eigenlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
nou nou wat een stoere jongen ben jij zeg poe poe (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn drum&bassmoves falen nimmer
denk ik |
Citaat: