![]() |
Ben ik er te klein voor?
Had net geschreven dat ik t voor het eerst had gedaan enzo....
ik ben 17 krijg ik zo;n reactie "Je bent er ook nog te klein voor hoor, lettterlijk en figuurlijk" huh? hoe oud waren jullie? weet zeker dat ik niet de jongste ben! |
jah je naam kan mss voor verwarring zorgen he... ;)
|
Als je dit forum goed leest dan heeft iedereen die nog geen 12 is het al gedaan, dus je bent zeker niet de jongste. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh ik ook niet. Shit, kwil niet de laatste zijn. Wordt aan gewerk. |
Whaaaah opschieten :|
Maar maak je niet druk :P de oudste maagd hier is 27 ;) |
Citaat:
|
Ik was 16 hoor dus ik denk dat t gewoon een geintje was hier...
|
We wisten niet hoe oud je was, en je naam impliceert dat je <14 bent.... vandaar.
|
ik was 19 voor de geintersseerden
ja dat klopt het is nog niet zo heel lang geleden.. |
16
|
18
|
15
|
48
|
15
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OOOwww nu krijgen we dit leuke onderwerp weer. Ik heb net ff meegestemd met zo'n poll, en dan vinden een heleboel mensen dat masturbatie bij elkaar seks met elkaar hebben is, maar dan heb ik dus op mijn 16e voor het eerst seks gehad, en mijn vriendin op haar 13e. :confused:
|
ik kom net tot de schokkende conclusie dat ik zelf indertijd een snotaap van zestien was toen ik voor het eerst met mijn vriend naar bed ging.
|
15
|
16.
|
14
|
17
|
16
|
15
|
17
|
ik was 16 :)
|
14 (4dagen voor 15e birthday) vriendin was 15
|
Ontopic nog: Ik was 16. M'n toenmalige vriend was 17.
|
Citaat:
|
Citaat:
::edit:: ik was 14 volgensmij : (y) |
6
|
15 wanneer kappen we nou eens met die topics
|
16
|
is dat interesant om te weten wanneer iedereen voor de eerste keer sex heeft gehad, het is toch zeker een keuze die je maakt met de kijk op hoever je geestelijke en lichaamelijke ontwikkeling is
|
-
|
Poehee, ik was 20, wat voel ik me ineens oud ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zo wat....??? ben jij daar nooit nieuwsgierig na... nee vast nie anders had je dit sukkelige berichtje nie verzonden |
Citaat:
Dus ja, dan duurt het ff wat langer dan bij de meeste hier op het forum, maar ik vind het nog steeds niet laat of raar ofzo! |
*Steekt vinger op*
Ik was ook 20. |
Citaat:
|
Mijn vriend was ook twintig.
And then there were three. |
ik was 16... vink zelf wel gewone leeftijd daarvoor,maar ja is voor iedereen anders natuurlijk!!
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: op seks staat geen leeftijd denkik, en 17 is zeker niet te jong vind ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |