Little miss NAUGHTY |
13-05-2003 20:27 |
littekens verwijderen
Heej mensen.
Ik heb jarenlang geautomutileerd (tjee wat een woord) en heb daar nogal wat littekens aan over gehouden. Waaronder een aantal met veel wild vlees. Het gaat nu stukken beter, en hoewel ik nog steeds mijn mindere momenten heb, is het snijden voorbij. Ik zou dus heel graag van die vreselijke littekens afwillen, die mij constant aan die zware en pijnlijke periode uit mijn leven herinneren. Nu zullen er wel denken 'meisje, je hebt dit aan jezelf te danken, deal with the consequenses'. Zo dacht ik er eerst zelf ook over. Maar ik zou zo graag een keer met korte(re) mouwen willen lopen. Zonder dat (ik het gevoel heb dat) iedereen mij aanstaart. Ook blijft de vraag, waar heb je die littekens van er pijn. NIet alleen voor mij maar ook voor mijn moeder die ik toch al zoveel pijn heb gedaan. Ik ben al in het ziekenhuis hier in Venlo geweest, maar daar konden ze me niet helpen. Toch had ik het gevoel dat ze iets verzwegen.
Mijn vraag is dus of iemand iets weet van een behandeling voor het verwijderen van littekens met wild vlees.
calendulan, en allerlei andere zalfjes heb ik al gehad. Mede als silliconenplijsters
|