![]() |
what about piercings?
wat vinden jullie van vrouwen met veel piercings?
|
ik persoonlijk vind 't wel geil.
|
Een paar is leuk, maar niet teveel.
En het ligt er ook aan waar ze ze heeft. |
Ligt eraan wat je onder veel verstaat.
|
Citaat:
Iig ik ga denk ik me navel weer doen ik heb dr echt spijt van hem eruit gehaald te hebben. :( |
ik heb twee ringetjes in m'n neus,aan 1 kant en hele fijne ringetjes,ik persoonlijk vind het erg mooi en apart,maar las laatst ergens dat mannen het echt afschuwelijk vinden bij vrouwen ,dus was benieuwd.heb er verder nog wel meer maar die zijn niet zo duidelijk.
|
Ligt eraan... Als het er echt veel zijn in het gezicht op de meest onmogelijke en onooglijke plaatsen... hmmm dan lijkt me dat niet zo mooi, maar ben ook nog niet zo iemand tegengekomen...
Maar met enkele piercings in het gezicht en eventueel meerdere op het lichaam (in de handen vind in trouwens erg mooi, evenals een lippiercing) ben ik al snel verkocht :D Idem met tatoos, mooie tekeningen en mooi verspreid.... hmmmmm :D |
piercings zijn mooi, maar echt te veel zichtbare piercings is soms niet mooi.
|
Ik vind het wel mooi. Heb er zelf ook 4, en nog 3 andere gehad.
|
ik wil meeerr!
ik heb dr nu 1 inmn lip. wil dr zowieso nog 1 in mn tong, misschien nog mn neus en oren ofzo. |
Voor mij hoeft 't niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
cHa0s je sig mist 1 ')'
|
Citaat:
nee, idd.. vergeten. :) |
Citaat:
|
kan gebeuren :)
|
True.
Zeg, wat vinden jullie eigenlijk van Java programmerende vrouwen? |
Citaat:
jaa! ik heb piercing fetish! en sikjes fetish! (mja, steve fetish :p ) |
Niet mijn ding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel piercings vind ik walgelijk. Eentje of twee kan heel erg mooi staan. Zoals een kleine, en ik herhaal: kleine, piercing onder je onderlip (heet dat gewoon een lippiercing?) gewoon een knopje of een hele kleine spike. Ook in neuzen vind ik een kleine piercing wel mooi. Kortom piercings zijn (y) als ze maar klein zijn.
|
Citaat:
net of je je meeëters hebt laten verchromen. |
*geilt op piercings*
|
Citaat:
|
kan mooi zijn, kan degoutant zijn
hangt ervan af of je een pierce-hoofd hebt zeker :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
maar grote piercings zijn gewoon koel, punt. :p |
kan wel geil zijn ja
|
Citaat:
|
Citaat:
wil ik wel es zien :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus ik had nou gewoon nog bij de Mac kunnen werken? Wat ontzettend jammer datik dat niet wist! Ik wilde toch al ontslag nemen.
Maar ik vind piercings geil ende mooi. Zowel bij mannen als bij vrouwen. |
Als het ze staat dan is het mooi.. Maar dat is met alles zo...
|
Citaat:
enikmaggeenpiercingsdragenindeMacinApeldoorn! (sorrymnspatiebalkdoettnietikzitopncompuopschool :p ) maarikdoenugewooneenstripjevan'nwietzakjedoorhetgaatjevanmnpiercingzod at'tgaatjenietdichtgroeit (y) :) |
Mooi..maar geen 10 in het gezicht ofzo :p
|
ligt eraan waar.
en bij gezichtspiercings hangt het er ook van af of iemand wel een gezicht heeft waar het echt bij past om veel piercings te hebben. ik vind het soms wel mooi. |
Ik vind piercings kewl
Er zijn er maar een paar die ik niet mooi vind zoals een knopje boven je lip :o Verder vind ik volgens mij bijna alle piercings mooi Een vriendin van me heeft een staafje in haar onderrug laten jassen en dat ziet er echt vet uit |
Citaat:
|
ik heb zelf een navel en tong piercing :D ja en oorbelle haha
|
ik vind het kik, het moet wel een btje bij je staan..dat wel!
Neem zelf binnenkort een lippiercing. |
Lelijk.
|
Een aantal vind ik soms wel mooi (hangt er wel af waar), maar het moeten er niet te veel zijn.
|
Eng.
|
Mooi, behalve van die meisjes met van die naveltruitjes die een navelpiercing hebben (n)
Voor de rest vind ik piercings mooi, heb zelf een neus en lippiercing. |
Ligt eraan waar enzo.. lippiercing, neuspiercing en tongpiercing vind ik bij meisjes bijna altijd wel mooi.. de rest toch een stuk minder
|
ik vind piercings heel mooi ik heb een ringetje in mn lip en in mn oren drie...
Verder laat ik het daar ff bij maar wil er ooit nog wel meer denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |