Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Begonnen de examens maar vast.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=475857)

Ik ben de Walrus! 13-05-2003 21:29

Begonnen de examens maar vast..

Ik heb het echt compleet gehad met al dat voorbereiden, ik zou willen dat het alvast maandag was en ik eindelijk kon beginnen, zodat ik er vanaf ben. Heb helemaal geen zin meer om te leren, echt nuttig is het toch niet, kan al haast niet meer zakken.

Zouden jullie ook liever hebben dat het alvast begon, zodat het lekker snel afgelopen is?

charly not 13-05-2003 21:32

ja idd, ik heb er echt geeen zin meer in.. al dat geleer, ik word er alleen maar zenuwachtig van. Ik wil er echt van af zijn :( , maar helaas heb ik een klote rooster omdat het laatste examen bij mij pas dinsdag is.. terwijl de meeste dan al klaar zijn :o .

juud85 13-05-2003 21:33

Ja echt wel.....al moet ik nog het een en ander leren...als je echt onder druk staat (dus bijv. twee dagen ervoor) dan gaat het bij mij gewoon wat beter. Ben ik geconcentreerder enz. Maar ik heb overigens vrijdag al mn eerste examen, en daar ben ikblij om...lekker alvast gestart...en de eerste dan al achter de rug in het weekend :) (hoop met goed resultaat)
Maarja iedereeen zegt: als het eenmaal begonnen is....dan is het zo voorbij....dus laten we daar maar aan denken dan.
succes
xxx Judith

FlorisvdB 13-05-2003 21:35

kheb er niet zo'n probleem mee. ik ben vroeg begonnen, en doe af en toe wat. dan komt het wel goed.
alleen Nederlands is zo vreselijk saai dat ik het niet volhoudt om een oefenexamen achter elkaar te maken. het houdt meestal bij de vragen op en heb ik geen zin meer in de samenvatting :o

Ilsje 13-05-2003 21:35

aan ene kant mag t vast beginnen, alleen aan andere kant nie want kmoet/wil nog 1 en ander voorbereiden...
heb t liefste dat t al voorbij is met goed resultaat! kan nie goed zijn voor me hart, zoveel stress als ik nu heb :s

Ilsje 13-05-2003 21:36

Citaat:

FlorisvdB schreef op 13-05-2003 @ 22:35:
kheb er niet zo'n probleem mee. ik ben vroeg begonnen, en doe af en toe wat. dan komt het wel goed.
alleen Nederlands is zo vreselijk saai dat ik het niet volhoudt om een oefenexamen achter elkaar te maken. het houdt meestal bij de vragen op en heb ik geen zin meer in de samenvatting :o

had ik ook last van, alleen toen heb ik bij 1 oefenexamen eest de samenvatting gemaakt zodat ik dat ook had geoefend.

thunder110 13-05-2003 21:36

:( . Nee, liever niet eigenlijk. Ik ben pas van 't weekend begonnen met leren.

charly not 13-05-2003 21:36

Citaat:

FlorisvdB schreef op 13-05-2003 @ 22:35:

hahha, ja idd.. heb ik ook last van. die fijne samenvatting :rolleyes:

de communiceerbeer 13-05-2003 21:41

neuh, heb nog genoeg te doen

miesjellu 13-05-2003 22:29

Tja... aan de ene kant heb ik echt nog wel veel te doen
Maar ik wou wel dat het al maandag is
(en dat ik natuurlijk dat wat ik nog moest doen gedaan heb :rolleyes: )
Want dan houd die stress eindelijk op... :)
Je moet maar zo denken over anderhalve week is het gewoon weer voorbij :D :D
En of je slaagt of niet... je hebt een heeele lange uitrustperiode :D

-x-Kaa-x- 13-05-2003 22:32

Maandag??? Vrijdag zul je bedoelen :eek: Van mij mag 't nog wel ff duren, kan me niet lang genoeg voorbereiden. Vind 't wel relaxed eigenlijk... Beetje je eigen gang gaan, lekker thuis rondhobbelen.. :D
Aan de andere kant, je kunt 't maar gehad hebben :rolleyes:

miesjellu 13-05-2003 22:40

Haha ja oké vrijdag, maar voor mij pas maandag :D
Maarra, je kan toch ook lekker rondhobbelen ná je examens.. haha en dan zonder stress enzo
Jawel stress voor de uitslag en voor de her's maar goed
dát moeten we dan maar even met een korreltje zout nemen nu :p

lucy48 14-05-2003 10:31

Citaat:

Ik ben de Walrus! schreef op 13-05-2003 @ 22:29:
Ik heb het echt compleet gehad met al dat voorbereiden, ik zou willen dat het alvast maandag was en ik eindelijk kon beginnen, zodat ik er vanaf ben. Heb helemaal geen zin meer om te leren, echt nuttig is het toch niet, kan al haast niet meer zakken.

Zouden jullie ook liever hebben dat het alvast begon, zodat het lekker snel afgelopen is?

Van mij mag het nog wel een paar weekjes duren

Basia 14-05-2003 11:02

van mij mag t ook nog wel ff duren, want ik moet nog veeeeeeel doen (n)

FF4-Ever 14-05-2003 11:20

Nee, mag van mijn nog niet beginnen. Moet nog het een en ander leren (lees: ik heb nog niets gedaan) namelijk. Nee, maandag is een mooie dag om te beginnen zeg ik maar zo.

Nuck 14-05-2003 11:30

Ik begin morgen, aan de ene kant wel relaxed...de te eerder heb je het gehad. Leren heeft bij mij nou ook niet zo veel zin meer, ik ken het toch wel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.