![]() |
"Piraten" muziek
Wie kan mij wat mooie "Piraten nummers" vertellen,
misschien ken je het wel, maar vroeger en nu nog steeds bij films of iets, dergelijks hoor je soms echt mooie muziek, wat gewoon PIRAAT achtig klinkt.. beetje oud ofzo, het past gewoon echt bij die piraten, meestal met iets erbij wat een fluit toon (O.I.D) maakt. ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel alvast bedankt! en dan het liefst nog beetje filmmuziek achtig ofzo :) |
Samson & Gert - Piraten van de Zee
|
Citaat:
|
Die gast van Hot Water Music klinkt als een piraat.
|
Citaat:
|
nou die samson en gert heb wel invloeden wat ik wel degelijk bedoel
wanneer die fluitjes komen (vanaf 1:07 dat bedoel ik) en op de lead/melodie waar ze op zingen daarna, zo bedoel ik het. het liefst heb ik het zonder gezang, of mooi gezang (klassiek) ! wie heeft er titels ?! |
Vangelis, conquest of paradise.. sja zo'n sfeertje heeft 't
|
Citaat:
spijkerbed spijkerbad schuiftrompet schuiftrompet bruistablet bruistablet whaaa pompompom ik ben de sigaar altijd de sigaar was die banaan een zakje chips dan zat ik nu niet in het giiiips *buig buig* |
Piraten zijn wel heel erg cool natuurlijk. Maaaaaar de echte vraag is: Piraten of Robots?
|
Citaat:
Ik 'zing' 't vaak aan de etenstafel, maar ik weet de tekst niet zo goed dus ik verzin vaak nieuwe woorden :) |
ontopic:
op cd desintegration van the cure staan er een paar die daaraan voldoen: bv "prayers for rain" en deine lakaien ook een beetje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar alle piratengrappen dan? Ik neig persoonlijk ook meer richting robots, maar tis gewoon een tough choice als je t mij vraagt.
|
piraten zijn ruig
give up the ghost en terror zijn ook ruig... 1+1= ;) |
Citaat:
hmm... vergeten.. :o |
Citaat:
*schouderklopje* (het lijkt wel onzin hier.. :) ) |
Yo Ho Ho And A Bottle Of Rum heeft 'n behóorlijk hoog piratengehalte.
|
Real McKenzies - Mainland
dat nummer is wel redelijk piraat achtig vind ik :) |
mja
dropkick murphys - wild rover en het orgineel dan ook maar :) |
aqua-my o my
die clip was iig met piraten! en dat nummer van piet piraat is ook wel bruikbaar gok ik! en anders kazaa je ff op piraat of pirate. moet toch lukken? |
Check Rock the plank van Mad Caddies
Staat vol piratenpunkska :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe, geweldige CD |
Piet Veerman - Sailing Home
|
MANNEN MET BAARDEN (jan, piet, joris en corneel)
|
joho, joho, joho, dat moet'n man'n met booard'n zaain
|
en dat nummer van de Toydolls.........ken er ff niet op komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |