![]() |
Welke examens doet iedereen?
Vraagje
In wat doen jullie examen? vwo, havo, vmbo? en welke profielen en welke vakken?! Ik zelf doe Havo, met Economie&Maatschappij als profiel, en als keuze vak: Management&Organisatie Ik heb 7 examens... :( Nederlands, M&O, Economie, Geschiedenis, Aardijkskunde, Engels en Wiskunde |
VWO, E&M + M&O
dat zijn nog eens afkortingen. :o |
helleuw!
Ik doe HAVO, Cultuur & Maatschappij, en daar heb ik never spijt van gekregen! In mijn vrije deel had ik eerst M&O gekozen, maar dat zag ik later toch niet zitten en heb dat later nog even snel veranderd in Duits1, ik kwam dan aan te weinig studie-uren, maar daar heb ik nooit meer iemand over gehoord :D Duits1 heb ik dus allang afgesloten met een mondeling, en alles voldoende. Mijn enige examenvakken zijn dus: Nederlands Engels Frans Economie1 Geschiedenis Dus ik hoef maar voor twee vakken echt te leren, daarbij komt nog dat ik een 1 mag halen voor economie, want daar sta ik nu een 6,3 voor -> 6,3 + 1 = 7,3 -> 7,3 / 2 = 3,65 dus dan sta ik een 4 en je mag een 4 staan! :) Dan moet ik wel een 4,3 halen voor Geschiedenis wil ik daar een 6 voor staan, maar dat moet ook lukken lijkt me :p Succes allemaaaaaaaaaal! |
Citaat:
en zal dan heus wel lukken... Ik moet er voor 5 écht leren joh.. pff.... en dan mag ik wel voor allemaal 4-en halen wil ik allemaal 6-en staan Maarja die moet ik dan nog wel zien te halen :rolleyes: :eek: |
Citaat:
zo zie je ze niet vaak :p |
VWO, C&M
Ik heb; Nederlands Engels Frans Economie 1 Filosofie Geschiedenis Tekenen Wiskunde A1 Moet er dus voor 5 leren.....maar ik mag wel vieren halen, dus dat zou toch wel moeten lukken??!! :) Ben wel vet zenuwachtig...toch steeds t gevoel dat ik nog KAN zakken.., en ik wil zooo graag van school af! |
Havo NT
Nederlands Engels Natuurkunde12 Scheikunde WiskundeB12 |
VWO, N&G
Ne, Eng, La, Ec1, Na1, Schei1, WiB1, Bio1,2 |
Citaat:
|
vwo. n&g+latijn&kcv&ec1 (maar ec1 mocht je eind van die 4e laten vallen omdat je anders veel te veel slu'tjes had :d heb ikdus meteen gedaan.kon er helemaal niks van.)
examens: wb1 sk1 bi1,2 na1 eng ne la |
VWO, Cultuur en Maatschappij
examens in de vakken: -frans -nederlands -engels -duits -geschiedenis -wiskunde vooral veel geschiedenis leren......en wiskunde natuurlijk en ja die talen :( engels zie ik tegenop maarja vooral veel oefenen denk... succes allemaal |
Citaat:
|
VWO met C&M:
-nederlands -geschiedenis -aardrijkskunde -filosofie -engels -duits1,2 -wiskunde -latijn |
Havo, Cultuur & Maatschappij
- Nederlands - Duits 1,2 - Engels - Geschiedenis - Economie - Biologie |
Citaat:
|
vwo, N&G, latijn en Grieks.
|
Gymnasium, dus met Latijn, E&M + WiB1 +M&O. In totaal 8 vakken, waarvan ik er voor 6 moest leren :( Nu alleen nog herhalen :)
|
VWO Natuur en Techniek
Engels, Nederlands, Frans 1,2, Economie 1, Natuurkunde 1,2, Scheikunde 1,2, Wiskunde 1,2 |
Citaat:
|
VWO, oude stijl;
- Nederlands, - Engels, - Aardrijkskunde, - Geschiedenis, - Biologie, - Wiskunde A, - Economie I. |
VWO NT
dus: nederlands engels wiskunde B 1,2 natuurkunde 1,2 scheikunde 1,2 |
VWO c&m:
Frans Duits Engels Nederlands Wiskunde A1,2 Geschiedenis |
na1 wib1 na1 bi12 ne en ec1
= vwo |
Kdoe net als de topicstarter
HAVO + E&M + M&O |
VWO - E&M, geen examen in extra vakken
Dus: Nederlands (SE: 7,3) Engels (SE: 8,0) Wiskunde A2 (SE: 7,2) Aardrijkskunde (SE: 5,5) Geschiedenis (SE: 6,9) Economie 1,2 (SE: 6,7) Nederlands, Engels en geschiedenis ga ik niet voor leren, dat beheers ik wel (in ieder geval goed genoeg voor een 5,5 op mijn eindlijst :P). Wiskunde zal ik nog wel een keertje doorkijken denk ik, hangt van mijn bui af. Economie ga ik wel nog een keer helemaal doorlezen (= leren) omdat ik daar dus geen onvoldoende voor mag staan. Die reserveer ik namelijk voor aardrijkskunde. Daar mag ik dan wel een 1,5 voor halen (1,5 + 5,5 = 7. 7/2 = 3,5 = 4) en dat gaat ook wel lukken. Nee, dit gaat prima lukken. |
Citaat:
Dus examen voor: Nl En Wi Ak Gs Ec |
VWO, Economie en Maatschappij, met maatschappijleer2 als keuzevak... Dus het komt hierop neer;
*Nederlands *Economie 1,2 *Geschiedenis *Engels *Aardrijkskunde *Wiskunde A1,2 *Maatschappijleer 2 |
Havo CM
Nederlands Engels Frans 1,2 Geschiedenis Aardrijkskunde Economie 1 Wiskunde a 12 -- Afgesloten: Maatschappijleer Wiskunde a1 Informatica Letterkunde ANW |
ff zien
vwo, e&m en bio dat wordt dusss....ff rekenen nederlands economie geschiedenis aardrijkskunde biologie engels wiskunde a whoh, eitje :cool: behalve wiskunde enzo dan :( |
Citaat:
zelfde alleen heb ik nog tekenen erbij..! |
HAVO Natuur en Gezondheid met economie12
|
VWO
Engels Nederlands Biologie Geschiedenis Frans Duits Maatschappijleer Wiskunde A1 Dus dat is maar 3 vakken waar ik voor hoef te leren :) |
VWO: NT + EC + BI
- Latijn - Nederlands - Engels - Wiskunde B12 - Natuurkunde 12 - Scheikunde 12 - Economie 1 - Biologie 12 |
VWO: E&M + M&O + Duits2
Nederlands Economie Geschiedenis Engels Duits Aardrijkskunde M&O Wiskunde |
HAVO - N&G met Duits2
examen in: Nederlands (6,0) Engels (8,4) Duits (9,5) Wiskunde B1 (6,3) Natuurkunde 1 (6,1) Scheikunde (6,2) Biologie (5,9) Ik denk dat ik t wel ga halen, maar ben wel een beetje bang voor samenvatting Nederlands en Scheikunde... Nou, succes iedereen! |
VWO, N&G met ak:
dus examen in: Nederlands (SE: 6.2) Engels (6.0) Wiskunde b1 (5.8) Natuurkunde 1 (7.2) Biologie1,2 (6.4) Scheikunde 1 (6.8) Aardrijksunde (6.7) |
Havo (deeltijd), NG
Sk Wis Na Bio Vorig jaar gehaald: Eng Ne Dui 1,2 |
eehmz....
nederlands engels duits1,2 economie1 geschiedenis biologie m&o ckv2,3 ( examen al gehaald op 2 april :o ) ( c&m, met duits1,2 en ckv2,3 als profielvakken, en biologie en m&o als bijvakken ) |
ik doe vwo, c&m, examens in:
Nederlands Engels Duits Frans Geschiedenis Aardrijkskunde Wiskunde a1 mmm iedereen veel succes..ik hoop echt dat ik het ga halen, moet allemaal 4en of hoger halen :( wis/fa/ak is echt (n) wel ja ;) komt vast goed :D |
ik doe cm vwo en examen in 8 vakken:
grieks, muziek, frans2, nederlands, geschiedenis, engels, aardrijkskunde, wiskunde a2 jaja...ach het komt vast wel goed...succes iedereen!! xiao |
VWO, N&T met economie1 en latijn.
Deze vakken dus naast nederlands, scheikunde, wiskunde, engels, natuurkunde. 7 in totaal. Het hoogste wat ik moet halen is een 5.1 voor scheikunde, dus dat gaat wel goedkomen :) Suc6 iedereen. |
Havo, C&M met Economie 2 in mijn vrije deel.
Examens: - Nederlands - Geschiedenis - Economie - Engels en FRANS. |
Citaat:
ikke precies dezelfduH vakken!!! :D maar dan pas volgend jaar!! Suc6 ermee he!! :D xxxx |
VWO: EM met als keuzevak filosofie ( en muziek maar daar hoef ik geen centraal schriftelijk voor te doen gelukkig :D )
Nederlands ( komt goed ) Engels ( komt goed ) Geschiedenis ( komt goed ) Wiskunde A1,2 ( ehh tja moeilijk... ) Economie 1,2 ( twijfel ) Aardrijkskunde ( twijfel ) Filosofie ( komt goed ) Al met al niet echt positief maar met een beetje flink blokken de laatste dagen moet het wel lukken om te slagen :) |
VWO + N&G (+ de niet-CE-vakken KCV en Informatica)
Nederlands Scheikunde 1 Engels Wiskunde B1 Biologie 12 Natuurkunde 1 |
Citaat:
|
Hai!
Ik doe VWO Natuur en Gezondheid Dus heb de volgende vakken -> Algemeen deel: Nederlands Engels Profieldeel: Wiskunde Scheikunde Natuurkunde Biologie Vrije deel: Economie Latijn Muziek Vrij veel vakken. Ik moet voor 7 vakken leren. Nederlands en Engels alleen wat oefenen. Groetjes, en succes allemaal! Ik heb morgen al mijn eerste examen! Muziek.. maar dat ga ik wel halen! |
hallo ik doe nu vmbo basis praktijk gericht voertuigen techniek
en ik moet slapgen voor mijn praktijken vaken voertuigen 1 en 2 en voertuigen theorie vaken 1en 2 maar dat kriijg ik allemaal in 1 examen het spe voertuigen techniek. en verder moetik nog slagen voor mijn thoerie vaken en dat zijn . nederlands . wiskunde. natuurkunde. engels. ik hoop dat ik het haal mar dat lukt denk ik wel |
:) Niemand heeft hetzelfde profiel als ik lalalala..
Havo C&M met Frans12 en aardrijkskunde (en ckv3 beeldendevorming) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |